گفتگو
شماره : 28008
۱۱:۰ ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
بنا: اسامی تیم اعزامی به کره جنوبی اوایل بهمن ماه اعلام می شود

برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به گومی می رویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اسامی تیم اعزامی به رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در اوایل بهمن ماه اعلام می شود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مرحله چهارم اردوی ما از روز جمعه 16 دی‌ماه آغاز  شده و شرکت در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و قهرمانی آسیا در کره جنوبی در بهمن ماه در برنامه ما قرار دارد.

وی در مورد شرایط تیم‌های اعزامی به جام وهبی و قهرمانی آسیا در کره جنوبی اظهار داشت: ترکیب اصلی تیم وهبی امره در هفته آینده مشخص می‌شود و در ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا نیز در اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد و ما  برای دفاع از عنوان قهرمانی خود با تیم خوبی راهی شهر گومی می شویم.

دارنده مدال نقره جهان در پایان با اشاره به اینکه بدنبال کسب یک نتیجه تاریخی در رقابتهای المپیک 2012 لندن هستیم، خاطر نشان کرد: هدف اول ما کسب چهار سهمیه در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا در قزاقستان و در فروردین‌ماه است که براین اساس فکر می‌کنم به احتمال 99 درصد سهمیه حضور در این رقابت‌ها را در چهار وزن بگیریم البته کار ما در اوزان 55 و 74 کیلوگرم مشکل‌تر است، ضمن اینکه اسامی کشتی گیران اعزامی به این مسابقات را پس از قهرمانی آسیا مشخص می کنیم.

رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومی کره جنوبی برگزار می شود. تیم کشتی فرنگی ایران سال 2011  میلادی در شهر تاشکند ازبکستان به مقام قهرمانی رسید.

©2011 . All Rights Reserved