گفتگو
شماره : 27973
۱۱:۵۳ ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
محمدزاده :برای قهرمانی آسیا و جهان 2 تیم را آماده می‌کنیم

80 درصد نفرات دعوت شده چهره‌های جدید هستند

خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی کشتی فرنگی نوجوانان 2 تیم را آماده خواهد کرد گفت: تجربیات سال گذشته به ما این امکان را خواهد داد تا با دورخیز بهتری به سمت فتح سکوهای قهرمانی آسیا و جهان حرکت کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: قرار است طبق برنامه اولین اردوی آمادگی ما از روز 25 دی ماه در محل خانه‌ی کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا شود.
ما برای این اردو در حدود 45 فرنگی‌کاران را دعوت کرده‌ایم که مطمئنا در اردوهای بعدی تعداد آن‌ها کمتر خواهد شد. هدف ما این است تا از این تعداد 2 تیم خوب را تشکیل بدهیم و این دو تیم را دائما در شرایط مبارزه و آموزش‌های فنی و مهارتی قرار دهیم. فکر می‌کنم در کنار مسابقات تدارکاتی مناسب و حمایت‌های مسئولان فدراسیون کشتی بتوانیم نفرات خوبی را برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده کنیم.
وی افزود: برعکس مسابقات دوره‌ی قبل فاصله زمانی مسابقات آسیایی و جهانی سال بعد از یکدیگر مناسب است و ما می‌توانیم بهترین‌های مسابقات آسیایی و اردوها را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.
محمدزاده با بیان اینکه اکثر موجودیت کشتی فرنگی نوجوانان کشور در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند تصریح کرد: با توجه به فراخوانی که داده بودیم تقریبا بیشتر داشته‌های ما در کل کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند ما نیز توانستیم همه‌ی آن‌ها را شناسایی کنیم به هرحال شرایط اردوهای تیم متفاوت است و باید ببینیم که این کشتی‌گیران مدعی می‌توانند شرایط سنگین و سخت تمرینات تیم را تحمل کنند یا خیر. در حدود 80 درصد از این نفرات دعوت شده چهره‌های جدیدی هستند که به تازگی به اردوهای تیم دعوت می‌شوند ما برای امسال فقط چند مهره‌ی اصلی سال قبل را در اختیار داریم که امیدوارم از میان این تازه واردین کشتی‌گیران خوب و آینده‌داری را برای کشتی‌ فرنگی ایران بسازیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: حضور مجید جهاندیده در کنار تیم برای ما یک فرصت است او مربی کارآمدی است و به عنوان سرپرست تیم می‌تواند هم دغدغه‌های تدارکاتی تیم را برطرف کنم و هم به عنوان یک مهره‌ی فنی کارآمد به امر کوچ کردن کشتی‌گیران کمک نماید.

©2011 . All Rights Reserved