گفتگو
شماره : 27971
۱۱:۲۸ ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
جعفری: در المپیک به نتایج خیره‌ کننده‌ای دست خواهیم یافت

از اعتماد کادر فنی و مسئولان فدراسیون سپاسگزارم

حسام‌الدین جعفری با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک لندن نتایج خیره کننده‌ای را رقم خواهد زد گفت: به عنوان کسی که عمر خود را صرف کشتی فرنگی کرده است می‌گویم که تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک صد در صد به موفیت می رسد.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی که به تازگی در ترکیب کادر رهبری این تیم قرار گرفته است در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی دراین رابطه اظهار کرد: من در کشور مالزی بودم که از طرف فدراسیون با من تماس گرفته شد و اطلاع دادند که شما به عنوان سرپرست جدید تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شده‌اید واقعیت این است که از اعتماد کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون کشتی سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم در این سمت جدید به کشتی فرنگی کشورم خدمت کنم. به هرحال در گذشته نیز عهده‌دار این پست در تیم‌های نوجوانان و جوانان بوده‌ام و به خوبی می‌دانم که نیازهای کادر فنی و کشتی‌گیران چیست.
وی افزود: طی روزهای گذشته با محمد بنا سرمربی تیم ملی جلساتی را داشته‌ام و در جریان سیاست‌های کلی تیم ملی قرار گرفتم . آرامش فرنگی‌کاران و توجه به نیازهای روحی وروانی آن‌ها از جمله مواردی است که روی آن تأکید بسیاری خواهیم داشت.
جعفری با بیان اینکه در جریان اردوهای پیش روی تیم ملی علاوه بر توجه به تمرینات منظم فرنگی‌کاران برنامه‌های تفریحی و فرهنگی نیز برای آن‌ها تدارک دیده خواهد شد گفت: با کمک کمیته‌ی فرهنگی فدراسیون کشتی برنامه‌های تفریحی متنوعی را در نظر خواهیم گرفت تا تمرینات فشرده و سخت اردوهای تیم ملی، فرنگی‌کاران را دچار مشکل نکند و آن‌ها با آرامش و انگیزه‌ی بیشتری در تمرینات حاضر شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که تیم ملی در المپیک لندن پس از 40 سال به مدال‌های رنگارنگی خواهد رسید.

©2011 . All Rights Reserved