گفتگو
شماره : 27966
۱۰:۲۸ ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
سوخته‌سرایی: کشتی سرشار از استعدادهای ناب است

در آستانه المپیک شرایط بسیار خوبی داریم
آموزش و پرورش وارد گود شود

عضو شورای سیاستگذاری فدراسیون کشتی گفت: کشتی ایران سرشار از استعدادهای نابی است که نیاز به صیقل خوردن دارد.
رضا سوخته‌سرایی عضو شورای سیاستگذاری فدراسیون کشتی درگفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بعنوان یکی از اعضای این شورا انتخاب شده‌ام و هدف از تشکیل این مجمع کمک به بزرگی کشتی است.
وی ادامه داد: ما باید در شهرها و روستاهای مختلف حضور یابیم تا علاوه بر اینکه علاقه مردم به کشتی را افزایش دهیم استعدادهایی که دست نخورده و ناب هستند را شناسایی کرده و قهرمانان بزرگی را تحویل تیم ملی دهیم و می‌توانیم با این روش چند تیم ملی داشته باشیم و بحث پشتوانه‌سازی موضوع جدی است.
دارنده مدال نقره جهان در سال 1978 اظهار داشت: درست است که ما سال‌ها از کشتی دور بوده‌ایم اما سال‌ها روی تشک مبارزه حضور داشته‌ایم و از دور نیز مسائل را دنبال می‌کردیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تلاش می‌کنیم با استفاده از نظرات کارشناسان و خبرگان به شرایط روز نزدیک شویم و هدفمان خدمت است.
دارنده مدال نقره سنگین وزن جهان در سال 1981 اسکوپیه اظهار داشت: ما عضوی از خانواده کشتی هستیم کشتی ایران در آستانه المپیک در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و باید این وضعیت موجود را حفظ کرده و ساختار موجود در شرایط فعلی تغییر نکند.
وی با اشاره به اینکه با یک تیم یکدست به کشتی خدمت می‌کنیم خاطرنشان کرد: باید کشتی نونهالان را دوباره احیاء کرده و آموزش و پرورش وارد گود شود.

 


©2011 . All Rights Reserved