گفتگو
شماره : 27929
۱۱:۳۴ ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
ربطی: تعامل خوبی با فدراسیون جهانی داریم

رأی کمیته انضباطی عادلانه بود
وزارت ورزش حامی کشتی است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون تعامل خوب و مناسبی با فدراسیون جهانی کشتی دارد.
عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رابطه فدراسیون کشتی با فیلا یک رابطه مناسب و دو سویه است و با حضور مهدی خالدی که از افراد شناخته شده در کشتی جهان است این روابط پیشرفت بهتری خواهد داشت.
وی در مورد تغییرات در برخی از هیأت‌های کشتی اظهار داشت: برخی هیأت‌ها فاقد رئیس و یا حتی سرپرست بودند و ما با توجه به حضور خطیب بعنوان سرپرست فدراسیون در حال سر و سامان دادن به وضعیت این هیأت‌ها هستیم و موضوع هیأت‌ها یک برنامه اجرایی مختص فدراسیون و خود هیأت‌های استانی است که طبق مقررات و مشارکت شکل می‌گیرد.
ربطی در مورد برخی اعتراض‌ها به رأی کمیته انضباطی تصریح کرد: نمایندگان تیم نفت در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی حضور داشتند و با توجه به اینکه در این جلسه مشخص شد کشتی‌گیران تیم نفت تهران سالن کشتی را ترک کرده‌اند نتیجه تغییر نکرد و به این دلیل داوران محروم شدند که قضاوت آن‌ها اشکال داشت.
وی در پایان با اشاره به اینکه کشتی در سال المپیک قرار دارد خاطرنشان کرد: اختصاص خانه کشتی شماره 2 به تیم‌های پایه توسط وزارت ورزش و جوانان و حمایت‌های خوب این وزارتخانه و کمیته ملی المپیک از کشتی، در کنار همدلی تمامی جامعه کشتی می‌تواند به موفقیت ورزش اول کشور در این رویداد مهم بیانجامد.

©2011 . All Rights Reserved