گفتگو
شماره : 27903
۱۱:۵ ۱۳۹۰/۱۰/۷
جهاندیده: فدراسیون کشتی نگاه ویژه به جایگاه سرپرستان تیم‌های ملی دارد

با تمام وجود در خدمت تیم کشتی فرنگی نوجوانان خواهم بود

مجید جهاندیده با بیان اینکه جلسه‌ی اخیر سرپرست فدراسیون کشتی با سرپرستان تیم‌های ملی در آینده‌ی نزدیک نتایج بسیار خوبی را در بر خواهد داشت گفت: اگر سرپرستان تیم‌ها به خوبی و به درستی طبق شرح وظایف خود عمل کنند بسیاری از دغدغه‌های سرمربیان تیم‌های ملی از بین می‌رود و آن‌ها با آرامش بیشتری روی مسائل فنی تیم‌ و کشتی‌گیران تمرکز می‌کنند.
سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: در جلسه‌ی اخیر که با سرپرست فدراسیون کشتی داشتیم ایشان روی شرح وظایف سرپرستان تأکیدات ویژه داشتند و به طور کلی برای سرپرستان تیم‌های ملی جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. من به شخصه از این امر استقبال می‌کنم و با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خواهم بود تا مربیان و سرمربی این تیم بدون هیچ دغدغه‌ای به فکر پیش‌برد مسائل فنی تیم ملی باشند.
وی افزود: مسابقات جهانی آذربایجان، آوردگاه بسیار سختی برای تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان خواهد بود. من مطمئن هستم که آذری‌ها برای تک تک مدال های طلای این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌اند و خارج کردن این مدال‌ها از باکو کار بسیار سختی است.
جهاندیده با تشکر از حسن نیت مسئولان فدراسیون کشتی و سرمربی تیم کشتی نوجوانان از بابت انتخاب وی به عنوان سرپرست خاطر نشان کرد: در زمانی که ما کشتی می‌گرفتیم همواره در تیم‌های ملی کمبودهایی وجود داشت که ما از آن بابت ناراحت بودیم. دلم می‌خواهد با کمک فدراسیون شرایطی را برای فرنگی‌کاران نوجوان فراهم کنم که آن‌ها دیگر آن ناراحتی‌ها را نداشته باشند و با خیال راحت فقط به فکر تمرینات خود باشند.

©2011 . All Rights Reserved