گفتگو
شماره : 27887
۱۳:۴۵ ۱۳۹۰/۱۰/۶
کنفرانس خبری فدراسیون کشتی/

محمدی: برنامه ما کسب سه سهمیه در قزاقستان است
از نقد سازنده استقبال می‌کنیم

رسانه ملی به کشتی توجه کند

غلامرضا محمدی گفت: برنامه اول ما کسب سهمیه المپیک لندن در اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم در قزاقستان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در کنفرانس خبری فدراسیون کشتی گفت: ما برنامه داریم که در اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم در قزاقستان سهمیه بگیریم.
وی ادامه داد: البته کار ما در آنجا سخت است به خصوص در وزن 120 کیلوگرم چون تایمازوف کشتی‌گیر نامدار جهان هنوز سهمیه المپیک را کسب نکرده و به احتمال زیاد در آن مسابقات حضور دارد.
محمدی تصریح کرد: البته ما بعد از گزینشی قزاقستان دو مسابقه گزینشی دیگر در چین و فنلاند را داریم و در صورت کسب نکردن سهمیه این شانس را داریم که بتوانیم سهمیه‌های خود را در این مسابقات کامل کنیم.
وی اظهار داشت: ما از نقد سازنده استقبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با ارتباط دوستانه با رسانه‌های گروهی و مطبوعات فضای خوبی را برای پیشرفت کشتی کشور ایجاد کنیم.
محمدی در مورد برنامه تیم ملی تا قبل از تصریح کرد: ما برای کسب سهمیه در مسابقات گزینشی شرکت می‌کنیم و تنها تورنمنت خارجی ما پیش از المپیک جام زیلکوفسکی لهستان خواهد بود.
محمدی در پایان با اشاره با محمد بنا رابطه مناسب و دوستانه ای داریم، خاطرنشان کرد: در دهه 90 میلادی مردم تمام کشتی‌گیران را می‌شناختند و جایگاه کشتی در بین مردم بالا بود ولی الان سیما به کشتی کم لطفی می‌کند و تمام توجهات به فوتبال و حواشی آن است و این در حالی است که در زمان مسابقات المپیک تمام انتظارات از ورزشهای مانند کشتی ، وزنه برداری و تکواندو است و همه از این رشته های ورزشی انتظار کسب مدال دارند. من از مسئولین رسانه ملی درخواست دارم به کشتی توجه کنند.

©2011 . All Rights Reserved