گفتگو
شماره : 27769
۹:۴۹ ۱۳۹۰/۹/۲۷
محمد بنا: باخت برخی کشتی‌گیران لذت‌بخش بود

از کشتی‌های سوریان راضی‌ام

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سطح رقابت‌های آزمایشی المپیک بسیار پایین و میزبانی انگلیسی‌ها هم ضعیف بود.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: باید اذعان کنم که سطح مسابقات لندن اصلا در حد ایده‌الی نبود معدود کشتی‌گیران قهرمان دنیا در این مسابقات به میدان آمده‌اند و بسیاری نیز در یک و یا حتی دو وزن بالاتر به میدان رفتند.
وی ادامه داد: از نظر من باخت برخی کشتی‌گیران تیم ایران در این مسابقات لذت‌بخش بود زیرا متوجه شدند که قهرمانی با تمرین، کار و تلاش بدست می‌آید.
بنا تصریح کرد: سوریان در این مسابقات در حین تمرین آسیب دید اما در یک وزن بالاتر به میدان رفت  و کشتی‌های خوبی ارائه داد بهرحال ما باید نفرات شاخص خود را برای مسابقات بزرگ المپیک آماده کنیم.
وی تأکید کرد: بعد از شکست سوریان در این مسابقات برخی گفتند که نابغه باخت مگر این مسابقات المپیک بود و یا مگر امثال خوشتوف و بایراموف در این مسابقات نباختند.
بنا با اشاره به اینکه هدف وی ابتدا کسب 4 سهمیه باقی مانده المپیک و در نهایت حضور قدرتمند در این مسابقات است اظهار داشت: فیلا این مسابقات را برگزار کرد تا شرایط میزبان و داوران خود را بررسی کند.
دارنده مدال نقره جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار هم تلاش کنیم تا ورزش و کشتی ایران در مسابقات المپیک به نتایج خوبی دست یابند.

©2011 . All Rights Reserved