گفتگو
شماره : 27729
۱۲:۳۹ ۱۳۹۰/۹/۲۳
طباطبایی: شرایط اردوهای بسترسازی ما بسیار خوب است

بعد از مسابقات انتخابی، تمرینات ما وارد فاز جدیدی می‌شود

موسی طباطبایی با بیان اینکه شرایط اردوهای بسترسازی تیم کشتی فرنگی جوانان بسیار خوب و مساعد است، گفت: امیدوارم با همین شرایط این اردوهای بسترسازی که برای ما بسیار مهم هستند را به پایان برسانیم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در سالن خانه‌ی کشتی شماره 2 امکانات خوبی را داریم سعی می‌کنیم از زمان‌های موجود حداکثر استفاده را ببریم به هرحال در زمان‌هایی که در خانه‌ی کشتی تمرین می‌کردیم به دلیل حضور سایر تیم‌های ملی روزانه شاید یک نوبت می‌توانستیم از تشک‌های کشتی استفاده کنیم ولی در حال حاضر بدون دغدغه برنامه‌های تمرینی خود را تدوین می‌کنیم.
وی افزود: پس از پایان 3 مرحله اردوی شناسایی و بسترسازی،‌ مسابقات انتخابی تیم ملی را احتمالا بین 20 دی تا 25 دی ماه برگزار خواهیم کرد و در آن زمان دیگر تمرینات ما وارد فاز جدیدی خواهد شد.
طباطبایی با بیان اینکه تا کنون مربیان در اوزان 50، 55، 60، 96 و 120 کیلوگرم کشتی‌گیران مستعدی را شناسایی کرده‌اند گفت: ما در اردوی بعد در اوزان 66، 74 و 84 کیلوگرم نفراتی را دعوت می‌کنیم و از میان آنان‌ها نیز تعدادی را انتخاب خواهیم کرد. خوشبختانه تاکنون در این دو اردو فرنگی‌کاران خوبی را شناسایی کرده‌ایم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: در حال تدوین برنامه‌ی مسابقات تدارکاتی هستیم. هرچقدر دیدارهای تدارکاتی زیادی را داشته باشیم می‌توانیم تیم‌های آماده‌ای را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کنیم.

©2011 . All Rights Reserved