گفتگو
شماره : 27726
۱۱:۴۲ ۱۳۹۰/۹/۲۳
محمد قربانی: به دنبال دوبنده‌ی تیم ملی هستم

تازه در وزن 120 کیلوگرم جا افتاده‌ام

محمد قربانی با بیان اینکه به دنبال کسب دوبنده‌ی تیم ملی است گفت: آنقدر تمرین می‌کنم تا اینکه بالاخره مربیان تیم ملی من را به عنوان ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم راهی مسابقات المپیک کنند.
فرنگی‌کار وزن 120 کیلوگرم تیم ملی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر هرچه جلوتر می‌روم شرایط بهتری را پیدا می‌کنم در سال گذشته مشکل وزنی داشتم و علی‌رغم تمامی تلاش‌ها وزن من حداکثر بین 108 تا 109 کیلوگرم بود ولی فعلا 115 کیلوگرم وزن دارم و این برای اینکه در سنگین وزن کشتی‌های خوبی را بگیرم بسیار مفید است.
وی ادامه داد: طی یک سال گذشته نیز در این وزن هم تمرینات خوبی را انجام دادم و هم اینکه توانسته‌ام به تجربیات بسیار خوبی در سنگین وزن برسم. واقعا تورج مهری در این مدت برای من زحمات زیادی را کشید و من توانسته‌ام با کمک او هم‌اکنون در 120 کیلوگرم راحت‌تر به مصاف حریفان بروم.
قربانی تصریح کرد: من سال گذشته دوبنده‌ی تیم ملی را خودم دو دستی تقدیم بیشیر باباجان‌زاده کردم او کشتی‌گیر بسیار خوبی است و قدر این فرصت را هم خوب دانست و هم اکنون یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی است.
وی با بیان اینکه از میان رقبای فعلی رد شدن و به تیم ملی رسیدن کار بسیار دشواری است تصریح کرد: مطمئنا به همان راحتی که دوبنده‌ی تیم ملی را از دست دادم دیگر نمی‌توانم آن را بدست بیاورم. در واقع پس گرفتن این دوبنده از بشیر باباجان زاده کار بسیار زیادی است ولی تمام تلاش من این است تا آنقدر تمرین کنم که بالاخره مربیان به این امر رضایت بدهند.
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اولین حضور من در مسابقات مربوط به رقابت‌های قهرمانی آسیایی کره جنوبی باشد. شاید مربیان بخواهند که مرا به آن مسابقات اعزام کنند. به هرحال در آن رقابت‌ها به گونه‌ای کشتی خواهم گرفت که مربیان تیم ملی دوباره به من اعتماد کنند.

©2011 . All Rights Reserved