گفتگو
شماره : 27714
۹:۴۹ ۱۳۹۰/۹/۲۳
ممتازان: آبادان آماده‌ی میزبانی قهرمانی کشور نوجوانان است

هدف ما پشتوانه سازی است

عبدالرسول ممتازان با بیان اینکه آبادان آماده میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور است، گفت: امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات بسیار خوبی در این شهر باشیم.
رییس هیأت کشتی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور قرار است طبق برنامه از 23 تا 25 آذرماه در شهر آبادان برگزار شود. این شهر در سال 87 نیز میزبان این مسابقات بود و فکر می‌کنم با توجه به تجربه‌ی میزبانی آن مسابقات این بار نیز شاهد برگزاری رقابتهای بسیار خوبی در این شهر باشیم.
وی افزود: مشکل خاصی برای برگزاری این رقابت‌ها نداریم ضمن اینکه هر دو تیم شرکت‌کننده‌ی استان خوزستان نیز در شرایط خوبی قرار دارند.
ممتازان با بیان اینکه فرنگی‌کاران نوجوان خوزستان کشتی‌گیرانی هستند که از رده‌ی نونهالان زیر نظر گرفته شده‌اند گفت: ما نفرات این دو تیم را در حدود یک سال است که زیرنظر داریم. برخی از آن‌ها را از رده‌ی نونهالان زیرنظر و تمرین گرفته‌ایم و امیدوارم در این مسابقات توانایی‌های خود را به مربیان تیم ملی نشان دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های هیئت کشتی استان پشتوانه سازی است و به همین منظور پیشنهاد میزبانی این مسابقات را به فدراسیون ارائه دادیم.

©2011 . All Rights Reserved