گفتگو
شماره : 27688
۱۱:۳۴ ۱۳۹۰/۹/۲۱
ربطی: اسامی نفرات اعزامی به لندن در ترکیه اعلام شده بود

ویزای تمامی نفرات آماده بود
رقابت‌های آزمایشی المپیک یک میدان تدارکاتی بود

خطیب تاکنون چند جلسه با مربیان تیم‌های ملی برگزار کرده است

سرپرست فدراسیون یک مدیر شناخته شده ورزشی است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: اسامی کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های آزمایشی المپیک لندن در رقابت‌های جهانی ترکیه به مسئولان برگزاری اعلام شده بود.
عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: لازم است به اطلاع علاقمندان به کشتی برسانم ترکیب تیم‌های آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات آزمایشی المپیک شهریورماه با درخواست سرمربیان و موافقت فدراسیون به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام شد.
وی ادامه داد: ویزای تمامی کشتی‌گیران از روز پنج‌شنبه دو هفته پیش در سفارت انگلیس در تهران آماده بود که فرنگی‌کاران به موقع مدارک خود را دریافت کردند اما چهار آزادکار موردنظر به موقع در سفارت حضور نیافتند و نتوانستند پس از آن روادید خود را به دلیل تعطیلی سفارت دریافت کنند.
ربطی با اشاره به اینکه خطیب یک مدیر شناخته شده و با سابقه ورزشی است اظهار داشت: وی تاکنون چند جلسه با سرمربیان تیم‌های ملی برگزار و از کادر فنی حمایت کرده است، وی چند بار در خانه کشتی حضور یافته و کاملا در جریان برنامه‌های تیم‌ها قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه های فدراسیون کشتی به خوبی و طبق برنامه پیش می رود، خاطرنشان کرد: مسابقات آزمایشی المپیک یک رقابت تدارکاتی بود که کادر فنی برای شناخت نفرات خود در آن رقابت‌ها شرکت کرده بود.

©2011 . All Rights Reserved