گفتگو
شماره : 27666
۱۰:۳۰ ۱۳۹۰/۹/۲۰
اخلاقی: 84 کیلوگرمی‌های می‌توانند با خیال راحت‌تری در المپیک کشتی بگیرند!

آرزوی من، آرزوی سایر رقیبانم نیز هست

حبیب‌اله اخلاقی با بیان اینکه هرکس دوبنده‌ی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 84 کیلوگرم را در المپیک لندن بر تن کند مطمئنا در لندن کار دشواری را پیش رو نخواهد داشت گفت: با وجود مدعیانی که در این وزن حضور دارند من فکر می‌کنم هرکس بتواند از سد همین مدعیان داخل کشور عبور کند می‌تواند با خیال راحت‌تری عازم المپیک شود.
دارنده‌ی مدال برنز مسابقات جهانی دانمارک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: واقعیت این است که فرنگی‌کاران قدرتمندی در وزن 84 کیلوگرم حضور دارند که با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک هیچ یک از آن‌ها نیز حاضر نیستند تا پا پس بکشند. نعمت‌پور، عابدین‌زاده و بسیاری دیگر از مدعیان واقعا شرایط سختی را در این وزن حاکم کرده‌اند.

وی ادامه داد: من در حال حاضر شبانه روز تمرین می‌کنم و تمام زندگی و عمر خود را روی تمرینات گذاشته‌ام تا هرطور که شده بتوانم نظر مربیان را به خود جلب کنم به هرحال من نیز تابع تصمیم مربیان هستم و هر آنچه را که آن‌ها تصمیم بگیرند خواهم پذیرفت.
اخلاقی افزود: آرزوی من این است که در المپیک لندن به میدان بروم و در آنجا به مدال دست یابم ولی خوب می‌دانم که این آرزوی من آرزوی بسیاری دیگر از مدعیان وزن 84 کیلوگرم نیز هست.
وی با بیان اینکه نقاط قوت او در کشتی سرپا و نقاط ضعف وی در کشتی خاک است خاطر نشان کرد: هدفم این است تا نقاط ضعف خودم را به نقطه‌ی قوت تبدیل کنم می‌دانم در کجاها ضعف دارم و در تمرینات نیز بیشتر روی آن‌ها متمرکز شده‌ام از نظر جسمانی خوشبختانه هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی و ضرب خوردگی ندارم و تلاش دارم تا قدرت بدنی خود را باز هم بالاتر ببرم.

©2011 . All Rights Reserved