گفتگو
شماره : 27646
۲۳:۴ ۱۳۹۰/۹/۱۷
نوربخش:خانه کشتی شماره 2 خیال ما را آسوده کرد

ازمسئولان وزارت ورزش تشکر می کنم

پشتوانه سازی شکل بهتری به خود می گیرد

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: در نظر گرفتن اردوگاه اختصاصی برای تیمهای جوانان و نوجوانان باعث می شود روند برنامه های تیم پایه بخوبی پیش برود.
ناصر نوربخش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در سالهای گذشته مشکل اصلی ما در تیمهای نوجوان و جوانان نبود یک اردوگاه اختصاصی بود و این امر باعث می شد برنامه های ما علیرغم تمامی تلاشهای صورت گرفته بخوبی پیش نرود.
وی با اشاره به اینکه با اختصاص این سالن از نظر مالی نیز به فدراسیون کمک شایانی شده است، اظهار داشت: از این پس کادر فنی تیمهای نوجوانان و جوانان  با برنامه ریزی بهتری تیمهای خود را برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی سال آینده آماده می کنند و کار پشتوانه سازی شکل بهتری به خود می گیرد.
نوربخش تصریح کرد: باتوجه به مجاورت اردوگاه اختصاصی تیمهای جوانان و نوجوانان به خانه کشتی این امر باعث می شود تا رابطه نزدیکتری بین کادر فنی تیمهای ملی در تمامی رده های سنی بوجود بیاید و ما از تجارب و نظرات کادر فنی تیم ملی بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون برای اختصاص این اردوگاه قدردانی می کند، خاطر نشان کرد: با تجهیز هر چه بیشتر، خانه کشتی شماره 2 می تواند حتی بهتر از خانه کشتی شماره یک برنامه های ما را پیش ببرد.
مرحله دوم اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از روز چهارشنبه در خانه کشتی شماره 2 آغاز شده و 13 روز بطول می انجامد.

©2011 . All Rights Reserved