گفتگو
شماره : 27595
۰:۴۷ ۱۳۹۰/۹/۱۱
برزگر: در چند روز آینده تصمیم گیری می کنم

یک دستیار ایرانی من را همراهی می کند
آرزویم موفقیت کشتی ایران در المپیک است

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: پس از بررسی رقابتهای کشتی قهرمانی کشور ترکیه و آگاهی از موجودیت کشتی این کشور در مورد سرمربیگری تیم ملی این کشور تصمیم گیری می کنم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، منصور برزگر مدیر سابق تیمهای ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه در ماههای گذشته پیشنهاد جدیدی را برای قبول سرمربیگری این تیم در رقابتهای المپیک 2012 لندن به من ارائه دادند، در این زمینه توافقات اولیه حاصل شد و بر این اساس صبح چهارشنبه راهی این کشور شدم.
دارنده مدال طلای جهان با اشاره به دیدار چهارشنبه شب خود با مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه اظهار داشت: در دیدار مقرر شد من پس از نظارت بر مسابقات کشتی قهرمانی کشور ترکیه که از دیروز پنجشنبه در آنکارا آغاز و تا شنبه ادامه می باید در مورد همکاری با این تیم تصمیم خود را اعلام کنم.
برزگر با اشاره به اینکه ترکیه از کشورهای صاحب سبک دنیاست ولی کشتی این کشور در سالهای اخیر افت داشته است، ادامه داد: مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه از من خواسته اند یک تیم قدرتمند را راهی المپیک 2012 لندن کنم.
برزگر در مورد موارد لحاظ شده در قرارداد خود تصریح کرد: مبلغ قرارداد یک رقم معقول است ضمن اینکه در صورت توافق با درخواست من یک مربی ایرانی نیز بعنون دستیار در کنارم حضور خواهد داشت.
دارنده مدال نقره المپیک 1976 در پایان با اشاره به اینکه مانند هر ایرانی آرزو می کند تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابتهای المپیک 2012 لندن بدرخشند خاطر نشان کرد: پس از پایان رقابتهای کشتی قهرمانی کشور ترکیه در شنبه، چند روزی در این کشور حضور خواهم داشت و پس از آن با توجه به روند مذاکرات و موجودیت کشتی این کشور در مورد سرمربیگری تیم ملی ترکیه تصمیم گیری می کنم.


رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور ترکیه روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در شهر آنکارا پایتخت ترکیه برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved