گفتگو
شماره : 27588
۱۰:۲۲ ۱۳۹۰/۹/۹
خطیب: بزودی خبرهای خوبی به گوش علاقمندان می رسد

برگزاری نشست با بزرگان و نخبگان در دستور کار قرار دارد
هربرنامه ای کادر فنی خواسته، انجام شده است
کشتی همیشه ورزش اول ایران بوده است
دربهای فدراسیون بروی تمامی بزرگان باز است

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: بزودی خبرهای خوبی در مورد ورزش اول کشور را به اطلاع علاقمندان به کشتی می رسانیم.
حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بهرصورت تغییر و تحول در فدراسیون کشتی صورت گرفته است و من هم بعنوان کارمند ورزاتخانه به فدراسیون آمده ام.
وی در مورد زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: اطلاعی از زمان برگزاری مجمع ندارم و چیزی در این مورد نشنیده ام بهرحال مسئولان وزارت ورزش و جوانان در اینمورد تصمیم گیری می کنند.
خطیب در مورد برنامه های آتی خود در فدراسیون کشتی تصریح کرد: همانطور که در زمان مراسم تودیع و معارفه گفتم تغییری در فدراسیون نخواهیم داشت، روز شنبه از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازدید کردم و حضورم در محل برگزاری اردوهای تیمهای ملی تداوم خواهد داشت، ضمن اینکه نشست هایی نیز با مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون در مورد برنامه های آنها برگزار کرده ایم و این روند در آینده ادامه می یابد.
وی تاکید کرد: برگزاری نشست با بزرگان و نخبگان کشتی را در دستور کار خود داریم و بزودی خبرهای خوبی در این زمینه به اطلاع علاقمندان به ورزش اول کشور می رسد و دربهای فدراسیون بروی تمامی بزرگان این رشته باز است.
خطیب در مورد برنامه های آتی تیمهای ملی کشتی در تمامی رده های سنی افزود: هر برنامه ای که کادر فنی درخواست کرده اند انجام شده و اردوها تیمها یا در حال برگزاری و یا در روزهای آینده آغاز می شود ضمن اینکه نشست تخصصی با کادرفنی تیمهای ملی در سه رده ای سنی و دو رشته آزاد و فرنگی در برنامه ما قرار دارد.
وی در مورد برخی صحبتهای در مورد اینکه گفته می شود وی از جامعه کشتی نیست نیز اظهار داشت: سالهای سال در ورزش تهران و مازندران کار کرده ام، بطور مثال کسانی که در رقابتهای نوجوانان جهان عضو تیم ملی کشتی بوده اند در بزرگسالی نیز در زمان مدیریت من در ورزش تهران صاحب عناوین جهانی و المپیک شده اند، در آن مدت مسئولیت خود بهیچ عنوان کوتاهی نکردم و امیدوارم جامعه کشتی نیز من را بعنوان یک برادر و خدمتگزار در کنار خود قبول داشته باشند.
خطیب در مورد اینکه آیا در زمان سختی سرپرستی فدراسیون کشتی را نپذیرفته اید خاطرنشان کرد: کشتی همیشه در ورزش اول ایران اول بوده است و بزرگانی همچون جهان پهلوان غلامرضا تختی را در دل خود جا داده است بهرحال در هر زمانی یک فراز و فرودهایی وجود داشته است اما در زمان فعلی موفقیت های خوبی حاصل شده که من از تمامی عوامل تاثیر گذار در آن قدردانی می کنم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با یاری تمامی بزرگان کشتی این روند در المپیک 2012 لندن نیز تکرار شود.

 

©2011 . All Rights Reserved