گفتگو
شماره : 27470
۱۱:۱۱ ۱۳۹۰/۸/۲۹
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان: شرایط مرحله‌ی اول اردو خوب بود

این اردوها یک کلاس آموزشی بسیار خوب برای مربیان سازنده است

موسی طباطبایی با بیان اینکه شرایط مرحله‌ی اول اردوی آمادگی و شناسایی تیم کشتی فرنگی جوانان از هر نظر رضایت بخش بود گفت: در این اردو ما موفق شدیم که در سنگین وزن کشتی‌گیرانی را شناسایی کنیم که دارای فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک کشتی‌گیر خوب را دارند.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: شرایط روحی و روانی و همچنین شرایط کامل فنی و جسمانی فرنگی‌کاران دعوت شده به مرحله‌ی اول اردوی تیم را بررسی کردیم و از میان 25 فرنگی‌کار سنگین وزن دعوت شده به اردو حدودا 6 نفر را در اوزان 96 و 120 کیلوگرم در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: این اردو علاوه بر اینکه یک اردوی شناسایی بود یک کلاس آموزشی خوب برای مربیان سازنده‌ای بود که در اردوی مرحله‌ی اول حضور داشتند. ما در اردوی بعد به سراغ فرنگی‌کاران منتخب کمیته‌ی فنی مسابقات قهرمانی کشور جوانان در اوزان 50، 55 و 60 کیلوگرم خواهیم رفت تا شرایط آن‌ها را نیز به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار دهیم.
طباطبایی افزود: در اردوی بعد نیز 5 تا 6 مربی سازنده‌ی شهرستانی حضور خواهند داشت که امیدوارم در پایان تعدادی از آن‌ها را برای دعوت به اردوی بعد انتخاب کنیم.
طباطبایی با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی جوانان مجموعا 3 اردوی شناسایی را خواهد داشت تصریح کرد: پس از اینکه نفرات موردنظر خود را در تمامی اوزان شناسایی کردیم همه‌ی آن‌ها را به اردوی اصلی تیم دعوت خواهیم کرد. البته این بدان معنا نیست که درهای تیم پس از این 3 مرحله اردو کاملا بسته می‌شود چراکه ما پس از این اردوهای شناسایی مسابقات انتخابی تیم را نیز داریم و در واقع تا پایان سال جاری سعی خواهیم کرد بهترین‌ها را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم برای مسابقات سال آینده تیم خوب و قدرتمندی را آماده کنیم.

تیم کشتی فرنگی جوانان سال آینده در رقابتهای آسیایی قزاقستان و جهانی تایلند شرکت می کند.

©2011 . All Rights Reserved