گفتگو
شماره : 27419
۱۱:۱۴ ۱۳۹۰/۸/۲۳
نماینده مجلس شورای اسلامی: منتقدان نیز معتقدند تغییرات به صلاح کشتی نیست

نباید اجازه دهیم کشتی در سال المپیک دچار مشکل شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سید جلال یحیی‌زاده گفت: امر اخلاق و مدال المپیک 2 بحث متفاوت می‌باشند. اول اینکه اخلاق واقعا مهم است و بنده معتقدم با اصلاح اخلاق می‌توان سکوهای بزرگی را فتح کرد، اما منطق رسیدن به چنین هدفی زیرساخت سازی می‌باشد، بنابراین و با توجه به اهمیت این موضوع باید به مقوله اخلاق در ورزش به صورت جداگانه برخورد شود. اما واقعیت دوم که همان اهمیت مدال المپیک است برای مردم ایران پس از شکستی که در المپیک چین تجربه کردند امروز می‌تواند بسیار خوشایند باشد، بنابراین ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم به دلیل این که می‌خواهیم اخلاق را درست کنیم از المپیک عقب ماندیم.
وی ادامه داد: باید برای مردم هم اخلاق را فراهم کرد و هم مدال المپیک لندن.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز اگر در خصوص کشتی ریز شوید خواهید دید تمامی افرادی که همواره منتقد این فدراسیون بوده‌اند اعتقاد دارند ایجاد تغییرات به صلاح ورزش کشور نیست و مردم هم از نتایج کسب شده رضایت دارند بنابراین ما هم به عنوان نمایندگان مردم چنین نظری داریم.
عضو فراکسیون ورزش در پایان خاطرنشان کرد: اصلا ورزش را به صورت وزارت‌خانه درآوردیم که بتواینم نظارت مستقیم داشته باشیم و شما نگاه کنید فیلا بر روی ما حساس است و همین صحبت‌ها باعث شد تا یک میزبانی کلاس بین‌المللی از ما گرفته شود و نباید اجازه دهیم این بحث بیشتر از این به کشتی کشور در سال المپیک صدمه وارد کند.

 

 

 

©2011 . All Rights Reserved