گفتگو
شماره : 27397
۱۱:۲۲ ۱۳۹۰/۸/۲۱
محمد بنا: مربیان سازنده برای کشتی فرنگی سنگ تمام گذاشته‌اند

مسابقات قهرمانی کشور در سقز لذت‌بخش بود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات کشتی قهرمانی کشور در سقز نشان داد که مربیان سازنده تلاش کرده‌اند کشتی در سراسر کشور رشد پیدا کند.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مسئولان هیأت کشتی استان کردستان علیرغم تمامی حواشی و در اختیار قرار ندادن خوابگاه در آخرین لحظات تلاش کردند میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات باشند و گرمی مسابقات با حضور پرشور تماشاگران برایم لذت‌بخش بود.
وی در مورد حضور برخی کشتی‌گیران در ترکیب دیگر تیم‌ها اظهار داشت: اینکه دو استان مانند کرمانشاه و خوزستان که به قربانی و کریم‌فر احتیاج دارند اجازه دهند آن‌ها در استان دیگری کشتی بگیرد صحیح نیست اما بطور مثال وقتی تهران کشتی‌گیران خوبی دارد فردی مانند عابدین‌زاده می‌تواند برای هرمزگان کشتی بگیرد.
بنا ادامه داد: حضور اصولی کشتی‌گیران مطرح در قالب استان‌های دیگر می‌تواند به رشد کشتی کشور کمک کند و کشتی فرنگی بیش از بیش در سراسر کشور گسترش یابد.
وی در مورد سطح مسابقات تصریح کرد: از روز اول مسابقات و کشتی‌های مقدماتی در تمامی اوزان شاهد کشتی‌های جذاب و دیدنی بودیم که بابت این موضوع به مربیان سازنده خسته نباشید می‌گویم.
بنا در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات دو روزه به تیم ملی دعوت می‌شوند تا تیم یکدستی راهی رقابت‌های گزینشی قاره‌ی آسیا در قزاقستان شوند.

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان سقز استان کردستان برگزارشد.

©2011 . All Rights Reserved