گفتگو
شماره : 27368
۱۱:۵ ۱۳۹۰/۸/۱۸
نوربخش: یزدانی خرم از معدود مدیران موفق فدراسیون از گذشته تا امروز است

کشتی باید در مسیر آرام و مطمئن خود بازهم حرکت کند

ناصر نوربخش با بیان اینکه تاکنون هر رییس فدراسیونی که سکان هدایت ورزش کشتی را بر عهده گرفته است پس از چند سال با انبوهی از مطالبات مالی و با چشمانی گریان عطای حضور در فدراسیون را به لقایش بخشیده است گفت: در این چند سالی که در فدراسیون کشتی حضور دارم هیچ کس به جز یزدانی خرم نتوانسته است با این همه مشکل بازهم در مسیر موفقیت حرکت کند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: شرایط فدراسیون کشتی با سایر فدراسیون‌های ورزشی کاملا متفاوت است و تاکنون افراد معدودی توانسته‌اند این مجموعه را به خوبی هدایت و رهبری کنند. در چند سال اخیر علی‌رغم تمامی مشکلات مالی و امکانات و تجهیزات فدراسیون یزدانی خرم توانسته است باز هم در مسیر موفقیت حرکت کند و حتی در مواردی به دستاوردهایی برسد که در گذشته نظیر آن را ما نداشته‌ایم.
وی افزود: تسلطی که هم‌اکنون یزدانی خرم بر امور مختلف فدراسیون پیدا کرده است بسیار ارزشمند است و ما حتی اگر یک نفر را بیاوریم که مدیریت او در حد بسیار عالی باشد و یک بودجه و امکانات نجومی را هم با خود به فدراسیون بیاورد باز هم نمی‌توانیم در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.
نوربخش در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تمام کشورهای دنیا در حال بسیج امکانات خود برای بازی‌های المپیک هستند و آن وقت ما به جای پرداختن به اصل موضوع و حمایت از تیم‌های ملی به فکر حاشیه‌سازی و مطرح کردن موضوعات بی‌اساس هستیم. نمی‌دانم سرمنشاء این موارد کجاست ولی مطمئن هستم با درایتی که مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان دارند کشتی در فرصت باقی‌مانده همچنان در مسیر آرام و مطمئن حرکت خواهد کرد تا در لندن نتیجه‌ی زحمات خود را بگیرد.

©2011 . All Rights Reserved