گفتگو
شماره : 27335
۱۱:۲۳ ۱۳۹۰/۸/۱۵
محمد بنا: موفقیت کشتی در گرو دوری از حاشیه است

برنامه ما تا المپیک مشخص است اما....

بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2011 میلادی با اشاره به در پیش بودن رقابتهای المپیک لندن گفت: کشتی در این شرایط باید بدور از حاشیه برای این رویداد مهم آماده شود.
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: در تمام دنیا در سال المپیک برای رشته‌های مدال‌آور خود بهترین شرایط را ایجاد می کنند تا ورزشکاران، مربیان و مسئولان با فراغ بال و بدون هیچگونه مشکلی برای حضور در این مسابقات آماده شوند.
وی ادامه داد: به نظر من برگزاری انتخابات در فاصله 9 ماه تا المپیک صحیح نیست زیرا حتی اگر یزدانی خرم تثبیت شود تمرکز در اجرای برنامه‌ها با توجه به تلاش برای شرکت در انتخابات دچار مشکل می شود و اگر هم تغییری ایجاد شود کلیه راهبردها دگرگون می شود.

دارنده مدال نقره جهان اظهار داشت: کشتی ایران می تواند در المپیک لندن صاحب مدال‌های رنگارنگ شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اردوی خود را از امروز یکشنبه در خانه کشتی تهران آغاز کرده ایم و این تمرینات تا 13 روز در خانه کشتی دنبال می شود. پس از این اردو تا شرکت در رقابتهای آزمایشی لندن یک مرحله اردوی دیگر و در مجموع تا حضور در رقابتهای گزینشی قاره آسیا در قزاقستان در اوایل فروردین ماه شش مرحله اردو را در برنامه داریم، برنامه ما تا المپیک مشخص است اما حرف و حدیث های امروز به نظر من صحیح نیست.


©2011 . All Rights Reserved