گفتگو
شماره : 27329
۱۰:۸ ۱۳۹۰/۸/۱۵
رئیس هیئت کرمانشاه: هیچ کس در شرایط فعلی به مدیریت فدراسیون دست نمی‌زند

به جای پرداختن به برخی حرف‌ها از فدراسیون حمایت شود

محمد هیچی با بیان اینکه در شرایط فعلی هرکس به جز محمدرضا یزدانی خرم سکان فدراسیون کشتی را در دست بگیرد قطعا ورزش اول ایران در المپیک به زمین خواهد خورد گفت: در شرایط فعلی هیچ کس حاضر به انجام تغییرات در فدراسیون کشتی نیست.
رییس هیأت کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: یزدانی خرم هرچند از دید ما هیچ منع قانونی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ندارد ولی به شخصه معتقدم که برگزاری این انتخابات آن هم در شرایط فعلی کار بسیار اشتباهی است امروزه همه می‌دانند که سطح کشتی ایران در میادین جهانی و آسیایی به چه جایگاهی رسیده است به همین خاطر مردم منتظر هستند تا عملکرد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را در المپیک لندن مشاهده کنند. هیچ عقل سلیمی هم حاضر به انجام تغییرات در شرایط کنونی نیست و اگر کسی پیدا شود و تصمیم بگیرد تا این تغییرات را در بدنه‌ی فدراسیون کشتی انجام دهد مطمئنا یک مدیر ورزشی نیست!
وی افزود: امیدوارم به جای مطرح کردن چنین حرف‌ها و شایعاتی مسئولان ورزش کشور بیشتر به فکر حمایت از فدراسیون برای رسیدن به اهداف خود در المپیک لندن باشند.
هیچی در پایان تصریح کرد: نتایج بازی‌های المپیک نشان خواهد داد که رییس بعدی فدراسیون کشتی چه کسی است و ما باید تا آن زمان صبر کنیم در حدود یک سال است که بحث انتخابات مطرح است و هنوز برگزار نشده است یکسال دیگر هم رویش اتفاقی نمی‌افتد ما اگر به دنبال اجرای دقیق قانون هستیم این عدم برگزاری انتخابات خود عین اجرای کامل و دقیق قانون است به هرحال ما به عنوان اعضاء مجمع عمومی فدراسیون کشتی که در نهایت ریاست فدراسیون توسط آن معلوم می‌شود این حرف‌ها را می‌زنیم.
 

©2011 . All Rights Reserved