گفتگو
شماره : 27289
۱۰:۴۵ ۱۳۹۰/۸/۱۱
رییس هیأت استان خوزستان: برخی هنوز به ارزش مدال‌های المپیک واقف نیستند

یزدانی خرم کشتی را متحول کرده است

عبدالرسول ممتازان با بیان اینکه هیأت کشتی استان خوزستان به عنوان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی کشور معتقد است که تاکنون فدراسیون کشتی عملکرد بسیار خوبی داشته است گفت: اصلی‌ترین ملاک وزارت ورزش و جوانان در انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی باید عملکرد سال‌های گذشته آن مدیر باشد.
رییس هیأت کشتی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: خود من به دلیل موقعیت‌های شغلی قبلی تا حدود زیادی با مسائل اداری و آیین‌نامه‌ها و مقررات آشنایی کامل دارم. طبق ماده‌ی 95 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده‌ی 41 الحاقیه‌ی قانون تنظیم مقررات دولتی در خصوص نحوه‌ی بکارگیری بازنشستگان راهکارهای قانونی وجود دارد که مسئولان وزارت ورزش و جوانان اگر بخواهند به راحتی می‌توانند با استناد به آن‌ها و یا گرفتن مجوز از هیأت دولت اجازه‌ی حضور برخی از مدیران فعلی فدراسیون‌های ورزشی را بگیرند. واقعا نمی‌دانم که در چنین شرایطی چرا این گونه بحث‌ها آن هم در خصوص محمدرضا یزدانی خرم مطرح می‌شود او در این چند سال گذشته کشتی ما را متحول کرده است و در شرایطی که ما باید در سال المپیک از او حمایت کنیم بحث‌های دیگری را مطرح می‌کنیم که در نهایت به ضرر ورزش و کل کشور است.
وی افزود: چه لزومی دارد مدیری که سال‌ها برای او زحمت کشیده شده است و هم‌اکنون فدراسیون تحت نظر او در بهترین موقعیت قرار دارد ما به فکر مدیر دیگری به غیر از او باشیم.؟!
ممتازان با بیان اینکه عملکرد یک مدیر و کارنامه‌ی او ضامن موفقیت‌های بعدی وی و مجموعه‌اش خواهد بود تصریح کرد: فکر می‌کنم برخی هنوز به اهمیت مدال‌های المپیک پی نبرده‌اند که این گونه مباحث را در شرایط فعلی مطرح می‌نمایند. یک مدیر ورزشی که عمر خود را در ورزش گذرانده باشد و به نوعی استخوان‌ خرد کرده‌ی این حیطه باشد به خوبی می‌داند که یک مدال طلای المپیک تا چه حد می‌تواند برای یک کشور مهم باشد آن هم کسب مدال در المپیک لندن و در قلب انگلستان.
رییس هیأت کشتی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: استان خوزستان در کشتی فرنگی ایران یک قطب به حساب می‌آید و ما با چنین جایگاهی به صراحت اعلام می‌کنیم که دسترسی ما به فدراسیون کشتی بسیار آسان است و نتایج حاصله‌ی فدراسیون در چند سال اخیر گواه این مدعاست که حداقل تا پایان المپیک لندن به ترکیب فدراسیون کشتی نباید دست زده شود.

©2011 . All Rights Reserved