گفتگو
شماره : 27287
۱۰:۲۳ ۱۳۹۰/۸/۱۱
نوربخش: در آینده تیم فرنگی جوانان می‌تواند به روزهای اوج باز گردد

هیچ کشتی‌گیر مستعدی از زیر دست ما رد نمی‌شود

ناصر نوربخش با بیان اینکه در آینده‌ی نزدیک تیم کشتی فرنگی جوانان ایران می‌تواند مجددا به روزهای اوج خود باز گردد گفت: در مسابقات قهرمانی کشور استعدادهای خوبی را شناسایی کردیم که امیدوارم پس از چند اردوی استعدادیابی بهترین نفرات را برای اردوهای اصلی تیم انتخاب کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور قم در سطح خوبی برگزار شد و من و سایر اعضاء کمیته فنی این مسابقات از رقابت‌های فرنگی‌کاران راضی بودیم. فرنگی‌کاران جوان فنون فرنگی را خوب اجرا می کردند ولی به اعتقاد من بازهم نیاز به تمرین و آموزش بیشتر دارند اگر ما امروز شاهد این کشتی‌گیران هستیم به خاطر آن است که در رده‌ی نوجوانان مربیان تیم زحمات زیادی را در اردوها کشیده‌اند.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته نوجوانان ما در سطح آسیا به سکوی قهرمانی رسیده‌اند و در مسابقات جهانی دوره‌ی قبل نوجوانان نیز فرنگی‌کاران ما نتایج خوبی گرفتند. حالا شرایط به گونه‌ای است که همین کشتی‌گیران خوب و مستعد به مرحله‌ی جوانان رسیده‌اند و امیدوارم در این رده‌ نیز ما بتوانیم داشته‌های آن‌ها را چند برابر کنیم.
نوربخش افزود: البته ما در اردوها باید کار زیادی انجام دهیم و روی کامل کردن اجرای فنون آن‌ها و نیز توانایی‌های جسمانی این فرنگی‌کاران بیشتر کار کنیم.
وی با بیان اینکه برد و باخت‌های مسابقات قهرمانی کشور برای کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان چندان اهمیت ندارد تصریح کرد: ما در سه مرحله اردو تمامی نفرات مدنظر خود را به اردو دعوت خواهیم کرد چه آن‌ها که در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو رفته‌اند و چه آن‌ها که نتوانسته‌اند به جمع چهار نفر نهایی برسند هدف ما این است که از میان کشتی‌گیران مستعد کسی از زیر دست ما خارج نشود. تجربه نشان داده است کسانی که در مسابقات به نتایج خوبی نرسیده‌اند بعدها در اردوی تیم توانسته‌اند خوب نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: البته کسانی که در قم روی سکو رفتند برای ما از اهمیت خاصی برخوردارند ولی به هرحال نباید این را ملاک قرار دهیم که کسانی که به مدال نرسیده‌اند دیگر به درد دعوت به اردوهای تیم نمی‌خورند.

©2011 . All Rights Reserved