گفتگو
شماره : 27275
۱۰:۳۱ ۱۳۹۰/۸/۱۰
استاندارخوزستان:فرمانداران برای ورزش وقت بگذارند

دهکده المپیک احداث می شود

استاندار خوزستان در مراسم تجلیل ازقهرمانان و برترین های ورزش خوزستان که یکشنبه شب در تالارملی حفاری اهواز برگزارشد، گفت: فرمانداران شهرستانها همان قدرکه برای مسکن مهروقت می گذارند باید برای ورزش هم زمانی در نظربگیرند تا ورزش استان به جایگاه اصلی خود بازگردد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سید جعفرحجازی با بیان این مطلب افزود: مابه دنبال ورزش پایدارهستیم که پایه های آن در مدارس ،محلات ،تیم های نونهالان و نوجوانان شکل می گیرد.
وی ادامه داد: نباید ورزش را یک جانبی و مقطعی در نظربگیریم .
حجازی خطاب به رضایی ریاست فراکسیون ورزش و دهقان رئیس کمیته تربیت بدنی وجوانان فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:طرح جامع ورزش استان خوزستان به یک حمایت کشوری نیازدارد.
وی تصریح کرد:اراده مابراین است تا بزرگترین مجموعه ورزشی  50هزارنفری استان را به عنوان دهکده المپیک بسازیم این نیاز به حمایت شما دارد زیراخوزستان مهد ورزش کشور می باشد و ما باید قطب رقابتهای منطقه ای،ملی،آسیایی وجهانی باشیم.
حجازی بابیان اینکه رشد ورزش قهرمانی باید سرعت بگیرد گفت: برنامه هایی برای آموزش وپرورش فراهم شده و بافعال کردن آموزشکده ها امیدوارم به موفقیت های خوبی برسیم.
استاندار خوزستان در پایان خاطرنشان کرد:بحث ورزش قهرمانی را نباید فقط از اداره کل ورزش وجوانان استان انتظارداشته باشیم زیرا ما باید از زیرساخت ها، ورزش محلات و ورزش دانشگاهی هم کمک بگیریم. 

©2011 . All Rights Reserved