گفتگو
شماره : 27258
۱۲:۱۶ ۱۳۹۰/۸/۸
محمدزاده: نوربخش به آینده تیم جوانان امیدوارتر شد

سرمایه‌های بسیار خوبی را در قم پیدا کردیم

خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه سطح مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور نسبت به چند سال گذشته بسیار بالاتر بوده است گفت: همه‌ی اعضای کمیته فنی مسابقات از اینکه چنین استعدادها و پشتوانه‌هایی در کشور وجود دارد به وجد آمدند.
عضو کمیته‌ی فنی مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: مهمترین مسئله که در جریان این مسابقات جلب توجه می‌کرد اجرای فن درست و اصولی فرنگی‌کاران جوان حاضر در این مسابقات بود به گونه‌ای که کمتر مسابقه‌ای با نتیجه‌ی امتیازی پایین به پایان رسید. این در حالی بود که بسیاری از چهره‌های سال قبل تیم جوانان در این مسابقات حضور نداشتند که البته این امر هم با اجازه‌ی ناصر نوربخش به این کشتی‌گیران انجام شده بود.
وی افزود: ناصر نوربخش که در گذشته همواره نگران بحث پشتوانه‌سازی و نبود استعدادهای کافی در سطح جوانان بود در این مسابقات بسیار امیدوار شده بود و حتی اظهار می‌کرد که برای سال آینده می‌توان با این استعدادها تیم قوی‌تری را راهی مسابقات قهرمانی آسیا و جهان کرد.
محمدزاده با بیان اینکه به هرحال نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری بر روی نوجوانان، امروز و در مسابقات قهرمانی کشور جوانان مشخص شده است تصریح کرد: در سال‌های گذشته فدراسیون کشتی برای رده‌ی نوجوانان زحمات زیادی را کشیده است و کادر فنی تیم نوجوانان نیز با اردوهای بلندمدت خود تعداد بیشتری از فرنگی‌کاران نوجوان را زیرنظر و پوشش خود قرار داد حال که این نوجوانان به مرحله‌ی جوانان رسیده‌اند ما نتیجه‌ی آن زحمات و اردوها را مشاهده می‌کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همین کار را باید برای نوجوانان نیز انجام داد اگر رده‌ی نونهالان شکل و قوام کافی پیدا کند مطمئن باشید که در چند سال آینده‌ در رده‌ی نوجوانان نیز مسابقات قهرمانی کشور سطح بسیار بالایی به لحاظ فنی خواهد داشت.
 

©2011 . All Rights Reserved