گفتگو
شماره : 27173
۱۰:۱ ۱۳۹۰/۸/۲
گرمرودی: به دنبال جلب نظر مدیران شرکت گاز هستیم

آروزی ما حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی است

سید علی گرمرودی با بیان اینکه برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی هیأت کشتی استان اردبیل از طریق استانداری به دنبال رایزنی با شرکت گاز این استان است گفت: به دلیل عوض شدن مدیرعامل شرکت گاز اردبیل حضور ما در لیگ برتر کشتی فرنگی در پرده‌ای از ابهام قرار دارد.
رییس هیأت کشتی استان اردبیل در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: موافقت ضمنی شرکت گاز اردبیل را برای حمایت از تیم کشتی فرنگی خود گرفته بودیم ولی با تغییر مدیرعامل این شرکت طی چند روز گذشته تمام برنامه‌های ما برهم ریخت که دلیل آن هم عدم تمایل مدیران جدید این شرکت برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی است. البته ما هم به آن‌ها تا حدودی حق می‌دهیم چراکه سال گذشته پس از برگزاری جلسات بسیار زیاد و تخصیص بودجه‌ی لازم و تشکیل تیم لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار نشد و همین باعث دلخوری مسئولان شرکت گاز اردبیل گردید.
وی افزود: در حال حاضر از استانداری درخواست کرده‌ایم تا پادرمیانی کرده و با مسئولان شرکت گاز اردبیل مذاکره نماید حتی از خود جناب استاندار خواسته‌ایم که این موضوع را برای کشتی استان پیگیری نمایند که قرار شده است تا پایان هفته‌ی جاری نتایج این مذاکرات خود را اعلام کنند.
گرمرودی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور آرزوی مسئولان هیأت کشتی اردبیل می‌باشد در پایان تصریح کرد: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که ما بتوانیم در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حضور پیدا کنیم. از تمامی استان‌های صاحب کشتی فرنگی نیز می‌خواهیم که این موضوع را دنبال کنند و هرطور که شده در لیگ برتر کشتی فرنگی تیم داشته باشند. به هرحال همه‌ی ما می‌دانیم که اگر این لیگ برگزار نشود فرنگی‌کاران ما دچار مشکلات مالی بسیاری خواهند شد.

©2011 . All Rights Reserved