گفتگو
شماره : 27166
۱۱:۲۴ ۱۳۹۰/۸/۱
ناصر نوربخش:ناگزیر به انجام برخی تغییرات هستیم

امیدوارم تیم خوبی را برای سال‌های بعد آماده کنیم

ناصر نوربخش پس از جلسه‌ای که روز گذشته در حضور رییس فدراسیون کشتی برگزار شد گفت: با توافقاتی که انجام شد امیدوارم برای مسابقات بعدی جهانی و آسیایی تیم خوبی را آماده کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رییس فدراسیون کشتی داشتیم تمامی مشکلات دوره‌ی قبل تیم جوانان مورد بررسی قرار گرفت که البته یزدانی خرم نیز با لطفی که به مجموعه‌ی کشتی فرنگی و ما دارد اعلام کرد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط مناسبی را برای اردوهای تیم جوانان مهیا کند. ما به احتمال فراوان پس از مسابقات قهرمانی کشور جوانان اردوها را آغاز خواهیم کرد و مقرر شده تا محل اسکان تیم نیز خوابگاه شماره‌ی 2 مجموعه‌ی ورزشی آزادی باشد.
وی افزود: براساس تقویم فیلا برنامه‌های خود را برای این تیم تدوین کرده و به فدراسیون کشتی ارائه می‌دهیم به هرحال برای آمادگی تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی و‌ آسیایی، مسابقات تدارکاتی اهمیت خاص خود را دارد.
نوربخش با بیان اینکه نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور به اردوی این تیم دعوت خواهند شد تصریح کرد: از مدال آوران تیم جوانان در مسابقات قبل آسیایی و جهانی دیگر کسی را در اختیار نخواهیم داشت و باید دوباره از صفر شروع کنیم. ما در اردوی اول با شناسایی که از مسابقات قهرمانی کشور خواهیم داشت نفرات برتر این مسابقات به اردو دعوت می‌کنیم تا یک ارزیابی اولیه از شرایط فرنگی‌کاران بدست بیاوریم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تغییراتی را نیز در ترکیب کادر فنی خواهیم داشت و احتمالا برخی مربیان دوره‌ی قبل دیگر در ترکیب ما حضور ندارند. ما این کار را انجام می‌دهیم تا فرصت جدیدی بدست بیاید تا در خدمت مربیان سازنده‌ی بیشتری در تیم جوانان باشیم این تغییرات در رده‌ی سرپرستی تیم نیز وجود دارد به هرحال تمامی تلاش ما این است تا یک ترکیب خوب را برای هدایت تیم جوانان تشکیل بدهیم.

 

©2011 . All Rights Reserved