گفتگو
شماره : 27136
۱۲:۱۸ ۱۳۹۰/۷/۲۷
قاسم رضایی:صحبت‌های رئیس جمهور انگیزه ما را دو برابر کرد

شاگردی بناء، افتخار بزرگی است

قاسم رضایی پس از مراسم تقدیر از قهرمانان عرصه ورزش که روز گذشته با حضور رئیس جمهور کشورمان برگزار شد، گفت: برای من افتخار بزرگی بود که تقدیرنامه خود را از دست رئیس جمهوری دریافت کردم و امیدوارم در المپیک لندن جواب محبت‌های ایشان را بدهم.

فرنگی‌کار وزن 96 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: برای تمامی فرنگی‌کارانی که در این جلسه حضور داشتند جای بسیار خوشحالی داشت که از نزدیک صحبت‌های رئیس جمهور را بشنوند و تقدیرنامه‌های خود را از دستان ایشان دریافت کنند. در واقع صحبت‌های رئیس جمهور برای ما یک قوت قلب بود و مطمئناً همه کسانی که در این جلسه حضور داشتند از این پس با روحیه مضاعف‌تری در تمرینات خود حاضر خواهند شد.به هر حال ما سال سختی را پیش رو داریم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم جواب محبت‌های مسئولان ورزش کشور و مردم را در المپیک لندن بدهم.

وی افزود: نمی‌دانم افکار عمومی در مورد وضعیت من چه تصوری را دارد. شاید اگر در مسابقات جهانی می‌توانستم کشتی بگیرم به همه ثابت می‌شد که قاسم رضایی امروز همان کشتی گیری است که مدال برنز جهان 2007 را گرفته است.

رضایی با بیان اینکه تجربه مسابقات جهانی دوره قبل و همچنین حضور در المپیک پکن باعث شده است تا وی دیگر استرسی نداشته باشد و با آرامش کامل به تمرینات خود بپردازد تصریح کرد: شاید برخی از کشتی‌گیران از اینکه برای اولین بار به المپیک بروند ترس داشته باشند ولی من هیچ استرسی ندارم و با عنایت خداوند متعال در مسابقات گزینشی قزاقستان سهمیه المپیک را خواهم گرفت و شایستگی‌هایم را نیز طوری به کادر فنی نشان خواهم داد که در نهایت دوبنده تیم ملی المپیک لندن از آن من باشد.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: برای من افتخار بزرگی است که زیر نظر بهترین مربی جهان تمرین کنم. محمد بناء واقعاً مربی بزرگی است و من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا جواب خوبی به اعتماد این مربی بزرگ کشتی فرنگی جهان بدهم.

©2011 . All Rights Reserved