گفتگو
شماره : 27129
۱۱:۱۵ ۱۳۹۰/۷/۲۷
تورج ظفری: برای سال آینده کار سختی داریم

باید سریع و با برنامه حرکت کنیم

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: برای مسابقات جهانی و قاره ای سال آینده کار سختی پیش رو داریم و باید با برنامه و هدفمند پیش برویم.
تورج ظفری مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه امسال تیم ما در رقابتهای آسیایی پس از چند سال قهرمان شد و می توانستیم در رقابتهای جهانی نیز که پس از حدود ده سال وقفه برگزار شد قهرمان شویم اما دومی نیز چیزی از ارزشهای تیم ایران کم نمی کند.
وی ادامه داد: همه اعضای کادر فنی می دانند که ما نباید با این نتایج مغرور شویم مسلما سال آینده تیمها با قدرت و شناخت بیشتری پا در رقابتهای جهانی می گذارند.
ظفری با اشاره به اینکه کشتی ایران معدن استعدادهاست تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته برنامه ریزی مدونی انجام داده بودیم و در تمامی اوزان 2 تا 3 کشتی گیر آماده داشتیم و بهمین دلیل امسال در بیشتر اوزان کشتی گیران خوبی داریم.
وی در پایان با اشاره اینکه سرمایه گذاری در رده ای سنی نوجوانان اثرات خود را در سالهای آینده نشان می دهد، خاطر نشان کرد: سال آینده رقابتهای آسیایی و جهانی بترتیب در قرقیزستان و آذربایجان برگزار می شود و این کار ما را سخت تر می کند برنامه های ما برای شرکت در این رقابتها آماده شده است و برای حضور در این مسابقات باید با برنامه و هدفمند پیش برویم تا هدف اصلی ما یعنی پشتوانه سازی برای تیمهای جوانان وبزرگسالان نیز محقق شود.

©2011 . All Rights Reserved