گفتگو
شماره : 27097
۱۱:۱۶ ۱۳۹۰/۷/۲۵
فرهاد اسماعیل‌نژاد:کادر فنی سه شنبه جلسه هماهنگی دارد

هنوز نفرات اعزامی به مسابقات آزمایشی لندن مشخص نشده‌اند

فرهاد اسماعیل‌نژاد، گفت: احتمال دارد که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در روز سه شنبه یک جلسه هماهنگی داشته باشد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درداین رابطه اظهار کرد: پس از اتمام مسابقات قهرمانی کشور، اردوهای تیم ملی برای حضور پر قدرت در مسابقات پیش‌رو آغاز خواهد شد. ما در 18 آذرماه یک دوره مسابقات آزمایشی در لندن را پیش رو خواهیم داشت که این اردوها برای آن است تا فرنگی‌کاران مورد نظر خود را تا حدودی آماده مسابقات کنیم. به هر حال احتمال دارد که در روز سه شنبه هفته جاری یک جلسه هماهنگی  داشته باشیم و در این جلسه در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
وی افزود: محمد بنا هنوز فرنگی‌کاران حاضر در مسابقات آزمایشی لندن را معرفی نکرده است ولی این احتمال وجود دارد که بشیر باباجان‌زاده، قاسم رضایی در سنگین وزن و حمید سوریان در وزن 60 کیلوگرم در این مسابقات حاضر شوند.
اسماعیل‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: هرچند تا المپیک لندن هنوز چند ماهی باقی مانده است اما این فرصت کمی برای رسیدن به آمادگی مطلوب است. ما هنوز در چند وزن سهمیه المپیک را نگرفته‌ایم و با یک برنامه‌ریزی قوی اول باید به دنبال کسب تمامی سهمیه‌های المپیک باشیم. به هر حال من به آینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن خوش‌بین هستم و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان ورزشی کشور بتوانیم تیم خوبی را برای این مسابقات آماده کنیم.

©2011 . All Rights Reserved