گفتگو
شماره : 27096
۱۱:۱۲ ۱۳۹۰/۷/۲۵
رسول جزینی: رضایی به خوبی جای غایبان را پر می‌کند

با جوانان به آسیایی و جام جهانی می رویم

رسول جزینی با بیان اینکه نفرات جایگزین بابک قربانی و امیر علی‌اکبری خصوصیاتی را دارند که کمتر فرنگی‌کاری در دنیا آن را داراست، گفت: قاسم رضایی می‌تواند به خوبی جای قربانی و علی‌اکبری را در المپیک لندن پر کند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: البته بی‌انصافی است که از کنار توانایی‌های قربانی و علی‌اکبری به سادگی عبور کنیم. این دو نفر از فرنگی‌کاران بسیار خوب تیم ملی بودند که فقط به خاطر یک اشتباه غیرعمدی با این شرایط مواجه شدند. آنها در حال حاضر تاوان کم تجربگی خود را پس می‌دهند. به هر حال پس از سپری شدن دوران محرومیت خود باز هم می‌توانند برای کشور ما و کشتی فرنگی ایران افتخار آفرین باشند و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم.
وی افزود: به هر حال ما از همان زمانی که نتیجه تست این دو کشتی‌گیر مثبت اعلام شد، فرضیات خود را روی نداشتن این دو کشتی‌گیر استوار کردیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا از فردی مثل قاسم رضایی به عنوان مهره اصلی خود در وزن 96 کیلوگرم استفاده کنیم.
جزینی با بیان اینکه قاسم رضایی چیزی از بابک قربانی و امیر علی‌اکبری کم ندارد، تصریح کرد: اگر آن اتفاق برای رضایی در استانبول رخ نمی‌داد و او می‌توانست کشتی بگیرد، در همین مسابقات جهانی نشان می‌داد که چه توانی دارد. به هر حال ما به توانایهای او اعتماد کامل داریم و امیدوارم تا رسیدن به مسابقات المپیک وی بتواند به اوج قدرت و آمادگی کامل خود برسد.
مربی سنگین وزن‌های تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در پایان خاطر نشان کرد: رضایی احتمالا سهمیه المپیک را باید خودش بگیرد و به همین خاطر احتمال می‌دهم که او در اولین مسابقات گزینشی المپیک در قزاقستان شرکت کند. آن طور که من فهمیده‌ام محمد بنا برای مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی قصد دارد تا از یک ترکیب جوان و جوایای نام استفاده کند.

©2011 . All Rights Reserved