گفتگو
شماره : 27068
۱۰:۳۲ ۱۳۹۰/۷/۲۳
تورج مهری:لیگ برتر هم مشکل برخی مربیان سازنده را حل نمی‌کند!

فدراسیون بر کادر فنی تیم‌های لیگ برتری نظارت داشته باشد

تورج مهری با بیان اینکه در برخی استان‌ها حتی برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی هم نمی‌تواند مشکلات مربیان سازنده آن استان‌ها را حل کند، گفت: من از مسئولان فدراسیون تقاضا دارم تا حداقل روی کادر مربیان هر تیم لیگ برتری نظارت داشته باشند و اگر یک مربی سازنده در ترکیب آن تیم لیگ برتری نیست شرایطی را بوجود بیاورد که آن مربی نیز در لیست مربیان آن تیم قرار گیرد.
مربی سازنده کشتی فرنگی استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: بعضاً از هر استان یک تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می‌کند و معمولا مربیان آن تیم نیز کاملا سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند، به طوری که همان تیمی که از فلان مربی سازنده استفاده نکرده است، ترکیب کشتی گیران خود را طوری می‌بندد که از آن مربی سازنده حداقل 2 یا 3 کشتی‌گیر در ترکیب خواهد داشت و به نظر من این بدور از  انصاف است.
وی افزود: نباید کارها رنگ و بوی سلیقه به خود بگیرد در هر استان باید مربیانی برای تیم شرکت کننده در لیگ برتر انتخاب شوند که بیشترین سهم را در سازندگی کشتی‌گیران دارند.
مهری با بیان اینکه اگر این اتفاق رخ ندهد مربیان سازنده دیگر هیچ انگیزه‌ای برای کار کردن در شهرهای خود نخواهند داشت، گفت: وقتی این سازندگی هیچ منبع درآمدی برای مربیان نداشته باشد مربیان در نهایت مجبور می‌شوند به جای تمرین دادن کشتی‌گیران خود در باشگاهها برای امرار معاش زندگی خود و خانواده‌شان به کارها و مشاغل دیگری روی بیاورند.

این مربی کرمانشاهی در پایان خاطر نشان کرد: خواهش من از محمد بناء به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان این است، که بیشتر به مربیان سازنده توجه داشته باشد.

©2011 . All Rights Reserved