گفتگو
شماره : 27032
۱۱:۸ ۱۳۹۰/۷/۱۸
رفوگر: هرکس می‌خواهد به کلاس فیلا بیاید آزمون زبان بدهد

باید سطح دانش مربیان را افزایش دهیم

رییس انستیتو بین‌المللی کشتی گفت: هر مربی در سطح تیم ملی که می‌خواهد در کلاس بین‌المللی فیلا شرکت کند باید در آزمون زبان انگلیسی شرکت نماید.
سید جواد رفوگر رییس انستیتو بین‌المللی کشتی ایران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ما روز 10 مهرماه از مربیان متقاضی شرکت در کلاس بین‌المللی فیلا که از طرف هیأت‌های خود معرفی شده و واجد شرایط بودند آزمونی به زبان انگلیسی بعمل آوردیم.
وی ادامه داد: نتایج این آزمون پس از بررسی توسط انستیتو به مسئولان فدراسیون اعلام می‌شود تا در نهایت با رایزنی با فیلا تعداد مربیان شرکت کننده در این دوره‌ها را مشخص کنیم.
رییس اسبق فدراسیون کشتی با بیان اینکه هر مربی در سطح تیم ملی که مایل به شرکت در کلاس‌های بین‌المللی فیلا در آبان ماه در تهران و ایتالیا است باید در آزمون به زبان انگلیسی شرکت کند اظهار داشت: البته این نفرات جدا از 6 مربی هستند که باید برای حفظ درجه بین‌المللی خود در این کلاس‌ها شرکت کنند.
دبیر اسبق فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما در مرکز علمی و تحقیقاتی کشتی این است که سطح دانش مربیان را افزایش بدهیم و در این راه نیاز به مربیان علمی و تحصیلکرده داریم.

©2011 . All Rights Reserved