گفتگو
شماره : 27029
۱۰:۴۴ ۱۳۹۰/۷/۱۸
محمدعلی چمیانی: مسئولان استانی به کمک فدراسیون بیایند

برای آغاز لیگ شاید هنوز هم دیر نشده باشد

محمدعلی چمیانی با بیان اینکه فدراسیون کشتی باید حمایت کننده های ملی را ترغیب نماید تا در لیگ برتر کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کنند گفت: البته فدراسیون کشتی در این راه به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و ادارات کل وزارت ورزش و جوانان استان‌ها نیز باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا لیگ برتر امسال در سطح خوبی برگزار شود.
مربی سازنده‌ی کشتی فرنگی استان فارس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: گذران زندگی کشتی‌گیران و مربیانی که در رشته‌ی فرنگی فعالیت می‌کنند بسیار سخت شده است و اگر هم لیگ برتر امسال برگزار نشود دیگر کسی انگیزه‌ای نخواهد داشت تا در این رشته فعالیت خاصی را انجام دهد. به اعتقاد من فدراسیون کشتی و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها با تلاش و جدیت بیشتر باید شرایطی را فراهم کنند تا حمایت کننده های مالی قوی به سمت لیگ برتر کشتی فرنگی کشیده شوند.
وی افزود: اگر یک سال ما یک لیگ برتر قدرتمند را در رشته‌ی فرنگی برگزار کنیم من به شما قول خواهم داد که از سال‌های بعد این خود حامیان مالی هستند که برای برگزاری لیگ بی‌تابی می‌کنند.
محمدعلی چمیانی با بیان اینکه دیگر در 6 ماهه‌ی دوم سال نمی‌توان از یک حامی مالی خواست تا با قدرت در لیگ برتر کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کند تصریح کرد: کمیته‌ی لیگ ما باید از فروردین ماه و حتی اسفندماه سال قبل تلاش می‌کرد تا نظر برخی موسسات و کارخانجات را برای حمایت و شرکت در لیگ فرنگی جلب کند در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که دیگر نمی‌توان از یک حامی مالی خواست که چندین میلیون تومان را در لیگ برتر هزینه کند.
این مربی کشتی فرنگی شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در استان فارس هنوز خبری مبنی بر علاقمندی یک حامی مالی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی نیست. شاید هنوز هم دیر شده باشد و اگر مدیران استانی و فدراسیون کشتی بحث برگزاری لیگ برتر فرنگی را با جدیت دنبال کنند بتوان در نهایت چند تیم را برای برگزاری آماده کرد.

©2011 . All Rights Reserved