گفتگو
شماره : 26999
۱۲:۵ ۱۳۹۰/۷/۱۶
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی: بدنبال رشد هرچه بیشتر کشتی استان هستیم

باید به دوران اوج باز گردیم

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: با میزبانی رقابتهای قهرمانی کشور بدنبال رشد هرچه بیشتر و بازگشت کشتی استان به دوران اوج هستیم.

جواد فخار رئیس هئیت کشتی استان خراسان رضوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم استان با برگزاری چند مرحله اردو و استفاده از بهترین مربیان و کشتی گیران خود در رقابتهای قهرمانی کشور در مشهد حاضر شد و توانست با نتیجه خوبی به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد.

وی ادامه داد: هدف ما از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور رشد کشتی استان، جذب بیشتر علاقمندان و استفاده از پتانسیل و ظرفیتهای موجود برای پیشرفت کشتی استان بود.

فخار در مورد میزبانی این مسابقات اظهار داشت: تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای میزبانی شایسته از تیمها فراهم کنیم و امیدوارم کشتی گیران و مربیان در دهه با برکت کرامت با خاطره خوشی مشهد مقدس را ترک کرده باشند.

وی در مورد وقوع درگیری و انتقادات صورت گرفته در این مسئله به هیئت کشتی اظهار داشت: به ما اعلام شد مسئولان حراست اداره کل می توانند شرایط را برای مسائل امنیتی فراهم کنند و ما در ادامه از نیروهای انتظامی درخواست همکاری کردیم.

فخار ادامه داد: در مورد تیم پزشکی نیز این مورد با اداره کل استان هماهنگ شده بود و در مورد آمبولانس نیز در سریعترین زمان ممکن، مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: مسلما با دیدگاه قاطعانه رئیس فدراسیون کشتی با مسببین این موضوع به شدت برخورد شده تا ریشه حرکات این چنینی خشکانده شود.

©2011 . All Rights Reserved