گفتگو
شماره : 26996
۱۱:۵۳ ۱۳۹۰/۷/۱۶
غلامرضا محمدی: پشتوانه ها در جام تختی شرکت می کنند

به کشتی گیران بیشتری مجوز می دهیم

قهرمانی کشور میدان خودنمایی برخی جوانان بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حضور برخی کشتی گیران جوان و پشتوانه ها نقطه قوت رقابتهای قهرمانی کشور بود.
غلامرضا محمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابتهای قهرمانی کشور چند هفته پس از مسابقات جهانی با حضور کشتی گیران مورد نظر هیئت های کشتی سراسر کشور روزهای پنجشنبه وجمعه در مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: البته کشتی گیران شاخصی در این مسابقات حضور نداشتند اما در چند وزن شاهد حضور نفراتی جوان و آینده دار بودیم که می توانند در صورت میدان دیدن در آینده به نفراتی شاخص و مدعی تبدیل می شوند.

دارنده دومدال نقره جهان تصریح کرد: ما پیش از این اعلام کرده بودیم تنها نفرات اول تا سوم مجوز حضور در جام تختی را بدست می آورند اما تصمیم داریم به چند کشتی گیر جوان و آینده دار هم میدان بدهیم تا بتوانند در این مسابقات که امسال بصورت جایزه بزرگ فیلا برگزار می شود فرصت نشان دادن توانایی های خود را بدهیم.

دارنده دو مدال برنز جهان در مورد برخی انتقادات در مورد سطح پایین این مسابقات اظهار داشت: بهرصورت این مسابقات طبق تقویم برگزار می شود و در ارزیابی عملکرد هیئت ها موثر است و از طرفی ما مسابقاتی مانند انتخابی جام تختی، جام تختی، انتخابی تیم ملی را هم در برنامه داریم و هیئت ها می توانند در مسابقات قهرمانی کشور به نفرات آینده دار خود میدان بدهند تا بتوانند برای حضور در مسابقات بزرگ آبدیده شوند.

وی در مورد برنامه های آینده تیم ملی گفت: در صورت فراهم شدن شرایط آذرماه با هفت کشتی گیر مورد نظر در مسابقات آزمایشی المپیک در لندن شرکت می کنیم و برای این مسابقات چند روز اردو خواهیم داشت ولی برنامه های اصلی ما پس از لیگ آغاز می شود.

محمدی در مورد اینکه آیا چهره‌ی شاخصی در اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم که موفق به کسب سهمیه المپیک لندن نشده ایم در مشهد دیده است تاکید کرد: در وزن 60 کیلوگرم باید به سید احمد محمدی نفر اول انتخابی میدان بدهیم و در وزن 84 کیلوگرم چند مهره خوب نظیر لشکری، گودرزی، امینی و میرزایی را داریم.

وی با اشاره به اینکه محسن کاوه مربی تیم ملی بدلیل مشکلات شخصی به مشهد نیامده بود ادامه داد: در وزن 120 کیلوگرم سعید ابراهیمی که در این مسابقات شرکت کرد آماده نبود ما در این وزن نفراتی مانند جابرصادق زاده قهرمان جوانان جهان، کمیل قاسمی، پرویز هادی و محمد رضا آذرشکیب را بعنوان کشتی گیران جوان و آینده دار داریم که امیدوارم مشکلات تیم ما را برطرف کنند.

محمدی افزود: امسال سال المپیک است و برنامه ما کسب افتخار در این رویداد است و هرکس که بتواند مشکل ما را در این وزنها برطرف کند مورد نظرما خواهد بود ولی بهرحال کشتی گیران باید شرایط مد نظر کادر فنی را داشته و برای شرکت در این رویداد مهم خود را نشان دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از حمایتهای دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و حضور ایشان در اردوی تیم ملی پیش از رقابتهای جهانی قدردانی شود.

©2011 . All Rights Reserved