گفتگو
شماره : 26994
۱۱:۴۳ ۱۳۹۰/۷/۱۶
مصطفی میرعمادیان: باید مشوقهایی برای قهرمانان در نظر گرفت

مازندران با نفرات برتر رقابتهای انتخابی به مشهد آمده بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید با در نظر گرفتن مشوقهایی برای رقابتهای قهرمانی کشور سطح این مسابقات را بالابرد و پای کشتی گیران مطرح کشور را به آن باز کرد.

مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مازندرانی ها امسال با ترکیبی از کشتی گیران برتر رقابتهای انتخابی راهی مشهد شدند تا بنوعی به کسانی که در این مسابقات قهرمان شده اند میدان بدهیم.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه برگزاری این مسابقات در رتبه بندی هیئت ها موثر است مسئولان هیئت ها باید تمهیدی بیاندیشند که مهره های کار آمد آنها از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

میرعمادیان اظهار داشت: در این مسابقات شاهد حضور کشتی گیران سرشناس نبودیم باید تمهیدی اندیشیده شود تا مسابقات قهرمانی کشور ما مانند روسها با استقبال خوب مدعیان روبرو شود.

وی با اشاره به نایب قهرمانی بشینجی فرنگی کار در فینال وزن 120 کیلوگرم بعنوان یک مثال روشن برای این موضوع تاکید کرد: این امر مستلزم در نظر گرفتن زمان مناسب و مشوق های لازم برای حضور تمامی نفرات شاخص در این مسابقات است.

میرعمادیان در مودر شرایط تیم ملی اظهار داشت: امسال سال المپیک است و امیدوارم با حمایتهای همه مسئولان شرایطی فراهم شود تا کشتی ایران بتواند در المپیک لندن مانند همیشه پرچمدار ورزش کشور باشد.

وی در پایان در مورد حضور بعنوان سرمربی تیم سایپای تنکابن در لیگ کشتی خاطر نشان کرد: این تیم بطور قطع در لیگ شرکت می کند هدف ما کسب یک نتیجه خوب در این مسابقات است فقط یک مقدار بحث تعیین بودجه مسابقات در میان است که امیدوارم با قولهای مساعد مسئولان باشگاه سایپا و پیگیری امامی مسئول ورزشی باشگاه و از داوران بین المللی کشتی و لاریجانی سرپرست تیم با بهترین ترکیب در این مسابقات شرکت کنیم.

©2011 . All Rights Reserved