گفتگو
شماره : 26969
۱۱:۵۶ ۱۳۹۰/۷/۱۲
مربی سازنده‌ی کشتی خوزستان: شرایط امروز کشتی متفاوت شده است

در یک چشم بهم زدن المپیک می‌رسد

عزیز ناقوسی با بیان اینکه عملکرد فدراسیون کشتی تاکنون قابل توجه و تقدیر بوده است گفت: اگر این حرکت فدراسیون کشتی با حمایت‌های مالی و معنوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته‌ی ملی المپیک همچنان ادامه داشته باشد ما به طور حتم در المپیک به نتایج قابل قبولی خواهیم رسید.
مربی سازنده‌ی کشتی فرنگی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: ما برای بررسی عملکرد فدراسیون کشتی انصافا هر ملاکی را مورد نظر قرار دهیم در نهایت باز هم فدراسیون کشتی نمره‌ی بسیار خوبی را خواهد گرفت. در طی یکسال گذشته به جز تیم کشتی فرنگی جوانان ما سایر تیم‌های ملی روی سکوهای قهرمانی جهان رفتند که این افتخار بسیار بزرگی است همه‌ی ما خوب می‌دانیم که فدراسیون به لحاظ مالی چه دوران سختی را پشت سر گذاشته و می‌گذراند. واقعا انصاف نیست که بازهم در این شرایط مسئولان فدراسیون کشتی تنها بمانند.
وی افزود: خود ما هنوز پاداش مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند در سال 89 را نگرفته‌ایم حقوق معوق مربیان و کشتی‌گیران نیز هنوز پرداخت نشده است چراکه فدراسیون از نظر مالی دارای مشکلات بسیار زیادی است.
ناقوسی با بیان اینکه در یک زمان همه‌ی دنیا کشتی ایران را با کشتی آزاد آن می‌شناخت تصریح کرد: شرایط امروز کشتی‌گیران متفاوت شده است ما در گذشته فقط در رشته‌ی آزاد حرفی برای گفتن داشتیم ولی حالا کشتی فرنگی ما نیز در جهان یک ابر قدرت بزرگ به حساب می‌آید. در کشور ما این همه هزینه می‌شود پس چرا در جایی که ما بطور حتم می‌دانیم که به نتیجه خواهیم رسید آن طور که باید و شاید هزینه یا بهتر بگویم سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم.
این مربی خوزستانی در پایان خاطرنشان کرد: در یک چشم بر هم زدن زمان شروع بازی‌های المپیک سر می‌رسد و همه‌ی مردم ایران منتظر شنیدن اخبار خوب از المپیک لندن خواهند بود پس درخواست ما از مسئولان ورزشی کشور این است که هرچه سریعتر با تزریق بودجه‌های کافی روی مدال‌های المپیکی کشتی سرمایه‌گذاری کنند.

©2011 . All Rights Reserved