اخبار منتخب
شماره : 26440
۱۱:۳۴ ۱۳۹۰/۵/۲۹
برای شرکت در رقابت‌های جهانی مجارستان/
آزادکاران نوجوان راهی زومباتلی شدند/ مسابقات 1 و 2 شهریورماه

اعضای تیم ده نفره کشتی آزاد نوجوانان ایران که پس از چهار سال بار دیگر قهرمان آسیا شدند برای شرکت در رقابتهای جهانی که پس از 11 سال وقفه روزهای 1 تا 6 شهریورماه و با حضور بیش از 40 کشور دنیا در شهر زومباتلی مجارستان برگزار می شود، هم اکنون در شهر زومباتلی حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،آزادکاران پس از اینکه صبح یکشنبه راهی استانبول شدند با یک توقف کوتاه به سوی بوداپست پرواز کردند و سپس راهی شهر زومباتلی شدند.


نوجوانان که در هفدهمین دوره رقابت‌های جهانی مجارستان شرکت می‌کنند، روزهای 1 و 2 شهریورماه به مصاف حریفان قدرتمند خود می‌روند. تیم ایران در آخرین دوره این رقابتها در سال 1999 در لودز لهستان با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک برنز پس از تیمهای روسیه و آذربایجان به مقام سوم رسید. 


 

این مسابقات عصرها از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود که مسابقات پنج وزن اول سه شنبه و پنج وزن دوم و پایانی چهارشنبه برگزار می شود.

 

بر این اساس ترکیب آزادکاران نوجوان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

42 کیلوگرم: صابر خانجانی
46 کیلوگرم: یونس سرمستی
50 کیلوگرم: حسن یزدانی
54 کیلوگرم: ایمان صادقی
58 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی
63 کیلوگرم: مهران بابایی
69 کیلوگرم: محمد عظیمی
76 کیلوگرم: علیرضا کریمی
85 کیلوگرم: حاتم علی اکبر زاده
100 کیلوگرم: مجتبی مرادی
سرمربی: محمد طلایی
مربیان: تورج ظفری، ستار شیرآقایی، محمد اصلانی، علیرضا شیخ ریحانی، تورج کفایی
سرپرست: کیومرث محرابی

 

رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان نیز روزهای 5 و 6 شهریورماه برگزار می شود و تیم ایران برای شرکت در این مسابقات روز 3 شهریور ماه راهی مجارستان می شود.

©2011 . All Rights Reserved