گفتگو
شماره : 26215
۵:۱۷ ۱۳۹۰/۵/۱۰
علیرضا رضایی: می توانستیم رو سکوی بهتری قرار گیریم

عملکرد برخی کشتی گیران راضی کننده نبود

صعود دو پله ای راضی ام نکرد

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: می توانستیم با عملکرد بهتر برخی کشتی گیران روی سکوی بالاتری قرار گیریم.
علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در مجموع از اینکه تیم ایران صعود دو پله ای نسبت به دوره گذشته داشته و مدالهای بسیار خوشرنگتری کسب کردیم راضی هستم ولی می توانستیم روی سکوی بالاتری برویم.
وی ادامه داد: عملکرد طالبی زرین کمر و جابر صادق زاده بی حرف وحدیث و ایده آل بود و این نفرات می توانند حتی در المپیکها نیز برای ورزش اول کشور مدال آور باشند به شرطی که اهداف بزرگی در سر داشته باشند.
دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: ابراهیم نصیری نیز کشتی های بسیار خوبی گرفت و وی نیز مانند بهنام احسان پور اسیر ناداوری شد در کشتی وی با حریف روس خوشبینانه ترین حالت 2 امتیاز برای کشتی گیر روس بود اما داوران با دادن سه امتیاز پیروزی کشتی گیر روس را رقم زدند تا ما بیش از آنها مدال طلا کسب نکنیم.
وی تاکید کرد: نادر حامدی پور در روز دوم عملکرد ناامید کننده ای داشت کشتی گیرانی که راهی رقابتهای جهانی می شوند باید افق بزرگ داشته باشند و جنگنده و بدون واهمه بروی تشک حاضر شوند ضمن اینکه از عملکرد شریعتی عدل و حاتمی نیز راضی نیستم.
دارنده مدال نقره سنگین وزن المپیک آتن در پایان با تشکر از مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن تمامی شرایط علیرغم تمامی کمبودها خاطر نشان کرد: امیدوارم این روند در آینده ادامه داشته باشند و در سالهای بعد بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.
رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان روزهای 8 و 9 مرداد ماه در شهر بخارست رومانی برگزار شد و تیم ایران با دو پله صعود نسبت به دوره گذشته پس از روسیه و گرجستان به مقام سوم رسید. تیم ایران سال گذشته با کسب 2 مدال برنز پنجم شده بود.

 


©2011 . All Rights Reserved