گفتگو
شماره : 26189
۲:۳۷ ۱۳۹۰/۵/۹
علیرضا رضایی: طالبی بهترین کشتی گیر مسابقات بود

حاتمی و شریعتی در حد انتظار ظاهر نشدند
احسان پور مغلوب ناداوری شد

حامدی پور قرعه دشواری دارد

iسرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: حامد طالبی زرین کمر بهترین وفنی ترین کشتی گیر روز نخست رقابتهای جهانی رومانی  بود.
علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: طالبی ماههاست در اردو زحمت می کشد او برای مدال طلا به بخارست آمده بود و با صرف فعلا خواستن قهرمان دنیاشد.
وی ادامه داد: حامد پیش از دیدار فینال چهار کشتی سخت گرفت و دریکی از مبارزات حریف روس خود را براحتی مغلوب کرد او در دیدار فینال نیز در حالیکه هر دو کلینچ بنفع حریفش بود توانست در تایم دوم امتیاز را  با دلاوری از آن خود کرده و در تایم سوم با اختلاف امتیاز بالا حریفش را شکست داد.
دارنده مدال برنز جهان در مورد شرایط دیگر اوزان اظهارداشت: در 74 کیلوگرم شریعتی عدل مدال برنز را تقدیم حریف آذربایجانی کرد وی تا موقعی که ایستا کشتی بگیرد بجایی نمی رسد، در 55 کیلوگرم نیز حاتمی مقابل کشتی گیر هندی که چندی پیش در رقابتهای آسیایی وی را شکست داد بود مغلوب شد و این دوکشتی گیر انتظارات ما را برآورده نکردند.
وی تصریح کرد: در 60 کیلوگرم نیز حق بهنام احسان پور را براحتی دردیداردوم مقابل حریف ترکیه ای خوردند در تایم دوم نتیجه 2 بر یک را یک بریک بنفع حریف اعلام کردند و به اعتراض ما جوابی ندادند و بروی داوری تایم سوم نیز براحتی به اعتراض ترکها پاسخ داده و کشتی گیر ما این چنین از دور رقابتها کنار رفت.
دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن با بیان اینکه خوشحال است سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری مسابقات جهانی جوانان نواخته شده است خاطر نشان کرد: در چهار وزن دوم بجز 84 کیلوگرم قرعه کشتی گیران نسبتا مناسب است و با توجه به شناختی که از حامدی پور دارم وی نیز می تواند راههای سخت را براحتی طی کند.
رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از دیروز شنبه در بخارست رومانی آغاز شده است یکشنبه شنبه شب به پایان می رسد.

©2011 . All Rights Reserved