گفتگو
شماره : 26172
۱۱:۳۳ ۱۳۹۰/۵/۸
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان: شایستگی ما چهارمی جهان نبود

انتظار ما از قاسمی بیش از این‌ها بود

نادر مشروطه پس از بازگشت تیم کشتی فرنگی جوانان از مسابقات جهانی رومانی گفت: تیم ما شایستگی قهرمانی مسابقات جهانی را داشت نه عنوان چهارمی جهان.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات نزدیک به 70 تیم از کشورهای مختلف جهان شرکت کرده بودند و ما پیش‌بینی می‌کردیم که در این رقابت‌ها به نتایج خوبی خواهیم رسید.
وی ادامه داد: انتظار ما از قاسمی خیلی زیاد بود ولی او نتوانست در حد و اندهزه‌های خودش ظاهر شود. سامان عبدولی نیز هرچند شرایط بسیار بهتری نسبت به حریفانش داشت اما روی اشتباه خودش نتوانست به مدال ارزشمند طلا برسد.
وی افزود: در مورد زیدوند هم همین نظر را دارم او با یک اشتباه ساده نتوانست به مراحل پایانی برسد.
مشروطه با بیان اینکه برخی دیگر از کشتی‌گیران مثل بابک دژبانی برعکس سایر نفرات بسیار حساب شده و با برنامه روی تشک رفتند گفت: کسی از دژبانی انتظار نداشت که اینگونه در مسابقات ظاهر شود ولی وی توانست با یک روحیه‌ی جنگنده و مبارزه به مدال نقره دست یابد. شاید اگر سایر کشتی‌گیران ما نیز اینگونه بودند جایگاه تیم ما هم‌اکنون چهارمی جهان نبود.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان تصریح کرد: به هرحال ما تمام تلاش خود را کردیم که در مسابقات جهانی به نتایج خوبی برسیم ولی متأسفانه این اتفاق به لحاظ جایگاه تیمی حاصل نشد.

©2011 . All Rights Reserved