گفتگو
شماره : 26171
۱۰:۵۸ ۱۳۹۰/۵/۸
مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان: تلاش می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم

در تمام اوزان شانس کسب مدال داریم

بهروز حضرتی‌پور با بیان اینکه کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این تیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا در تایلند دفاع کند،‌ گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم ایران با دست پر از مسابقات قهرمانی آسیا باز گردیم.


مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: تیم ملی در کل شرایط خوبی دارد نمی‌توانیم بگوییم که دقیقا در چه اوزانی صاحب مدال خواهیم شد چراکه ما در تمامی اوزان شانس کسب مدال را داریم. تا این لحظه تمام تلاش ما این بوده است که فرنگی‌کاران را به لحاظ جسمانی، فنی و آمادگی روحی و روانی به سطح قابل قبولی برای مسابقات برسانیم. برای رسیدن به این هدف نیز تاکنون اردوهای فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و انصافا مسئولان فدراسیون کشتی نیز در حد توان خود از ما حمایت کرده‌اند.


وی افزود: از تیمی که پارسال در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد، امسال فقط خدری و طاهری در اوزان 46 و 54 کیلوگرم را در اختیار داریم و تقریبا 80 درصد تیم تغییر کرده است.


حضرتی‌پور با بیان اینکه نگاه سرمربی تیم هم به مسابقات قهرمانی آسیا و هم به مسابقات قهرمانی جهان بوده است تصریح کرد: فشردگی مسابقات کار را برای ما سخت کرده است سال گذشته ما فقط به فکر مسابقات آسیایی بودیم و امسال علاوه بر آن باید به فکر رقابت‌های جهانی نیز باشیم. محمدزاده با این تفکر تیم را برای مسابقات انتخاب کرد. به هرحال امیدوارم از هر دو این مسابقات روسفید بیرون بیاییم.


این مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: چند کشور مثل قزاقستان، ازبکستان و حتی هندوستان سرمایه‌گذاری‌های زیادی را در زمینه‌ی کشتی فرنگی و تیم‌های پایه‌ی خود داشته‌اند. ما از تمامی آن‌ها شناخت کاملا دقیقی نداریم و امیدوارم در مسابقات تایلند در این رابطه دچار مشکل نشویم.

©2011 . All Rights Reserved