گفتگو
شماره : 26149
۱۳:۲۲ ۱۳۹۰/۵/۶
نوربخش : سکو را براحتی از دست دادیم

جوانان برای مسابقات مهم آینده تجربه کسب کنند

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: تنها با اختلاف 3 امتیاز با تیم دوم مسابقات به مقام چهارم رسیدیم و سکو را براحتی از دست دادیم.

ناصر نوربخش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برخلاف روز اول در روز دوم کشتی گیران تا حدود زیادی انتظاراتم را برآورده کردند و دژبانی کشتی گیر سنگین وزن ما نیز برخلاف انتظار ما عملکرد عالی داشت و مدالش بخاطر رنگ گوی نقره شد.

وی ادامه داد: عبدولی نیز در دیدار فینال به دستورات مربیان توجه نکرد و در اثر بی تجربگی براحتی مدال طلا را از دست داد در حالی که حریفش را پیش از این شکست داده بود و از وی سر بود.

نوربخش در مورد سقوط یک پله ای تیم جوانان اظهار داشت: کشتی در رده ای سنی نوجوانان و جوانان مشخص نیست تیم های بسیاری که قبلا قهرمان دنیا شده اند امسال جزء چند تیم اول نبودند و تیم ما نیز با اخلاف سه امتیازی با آذربایجان و یک امتیازی با روسیه چهارم شد.

وی تاکیدکرد: البته قصد توجیه ندارم اما در کنار بی تجربگی برخی کشتی گیران، قاسمی نیز اصلا کشتی نگرفت و باخت وی بعنوان پرامیدترین کشتی گیر به تیم ما ضربه زد.

نوربخش در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع در روزدوم بهتر از روز اول عمل کردیم و امیدوارم نفراتی که تیم ما را ترک می کنند از تجارب حضور در این رده استفاده کرده و در بزرگسالان  اشتباهات این چنینی را مرتکب نشوند.
 

 


©2011 . All Rights Reserved