گفتگو
شماره : 26079
۱۰:۵۳ ۱۳۹۰/۵/۲
موسی طباطبایی: امیدوارم در رومانی مزد زحمات خود را بگیریم

در مسابقات جهانی، فرنگی‌کاران ما کار سختی پیش رو دارند

موسی طباطبایی با بیان اینکه اگر فرنگی‌کاران جوان با قرعه بدی روبر نشوند می‌توانند در مسابقات جهانی رومانی به نتیجه‌ی خوبی برسند گفت: امیدوارم مزد زحمات چندین‌ماهه‌ی خود را در رومانی بگیرم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: از نظر شرایط روحی و روانی و همچنین آمادگی جسمانی و فنی شرایط نسبتا خوبی داریم. البته حریفان ما نیز با تمام قدرت به رومانی خواهند آمد و عبور از سد تمامی آن‌ها کار دشواری است. روسیه، ترکیه، آذربایجان، و تک‌ستاره‌هایی از رومانی و مجارستان می‌توانند شرایط سختی برای ما ایجاد کنند. تمام حریفان آسیایی نیز برای انتقام گرفتن مسابقات آسیایی از ما به رومانی آمده‌اند و اگر دعای خیر مردم و لطف خداوند رحمان بدرقه‌ی ما نباشد به هیچ وجه نمی‌توانیم کار خاصی در مقابل حریفان از پیش ببریم.
وی افزود: خوشخبتانه محمد بنا در آخرین روزهای اردو روحیه‌ی خوبی به فرنگی‌کاران ما داد. فدراسیون نیز در این چند ماه گذشته هرچه را داشته در اختیار ما قرار داده که آسوده تمرین کنیم.
طباطبایی با بیان اینکه در آخرین تمرین فرنگی‌کاران جوان ناصر نوربخش آخرین قوانین و مقررات داوری را نیز به کشتی‌گیران انتقال داد تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را کردیم تا تیم را برای مسابقات جهانی آماده کنیم فدراسیون کشتی نیز طی این چند ماه گذشته هرچه لازم داشتیم در اختیار ما گذاشت تا بدون دغدغه به تمرینات خود ادامه دهیم. به هرحال امیدوارم جواب این زحمات را در رومانی بگیریم.

©2011 . All Rights Reserved