گفتگو
شماره : 26057
۹:۵۸ ۱۳۹۰/۵/۱
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: عیار واقعی قاسم رضایی در لهستان مشخص می‌شود

تیم ملی به یک نفر وابسته نیست که شیرازه‌ی‌ آن از هم بپاشد

فرهاد اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه قاسم رضایی در این چند روز نشان داده که از تمرینات دور نبوده است گفت: امیدواری ما در مورد او به این خاطر است که در تمرینات پا به پای سایر کشتی‌گیران تمرین کرده و علی‌رغم اینکه چند سالی از اردوهای تیم ملی دور بوده توانسته فشار تمرینات تیم ملی را به راحتی تحمل کند.
اسماعیل نژاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: قاسم رضایی کشتی‌گیر با تجربه و پخته‌ای است او دومی جوانان جهان، سومی قهرمانی جهان و همچنین قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. در حال حاضر نیز شرایط خوبی دارد و با تمریناتی که در این چند جلسه داشت نشان داد که در شهر خود تمریناتش را بطور مرتب انجام داده است. امیدوارم در این فرصت 50 روزه وی را به شرایط مطلوب برسانیم.
وی ادامه داد: بعد از شنیدن خبراتهام دوپینگ، به کل تیم یک شوک وارد شد ولی خوشبختانه محمد بنا با مدیریت خود دوباره تیم را جمع کرد.
اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه نباید به خاطر یک اشتباه فردی کل تیم ملی را زیر سئوال برد گفت: به هرحال اشتباهی صورت گرفته است تیم کشتی فرنگی ایران به یک یا دو نفر متکی نیست که با اشتباه غیر عمدی آن‌ها شیرازه‌ی کل تیم از هم بپاشد. فدراسیون در حال بررسی شرایط است و امیدوارم در نهایت تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در لهستان برخی گره‌های باقی‌مانده‌ی تیم ملی باز می‌شود ضمن آنکه عیار واقعی قاسم رضایی نیز مشخص خواهد شد.

©2011 . All Rights Reserved