گفتگو
شماره : 26025
۱۰:۳۲ ۱۳۹۰/۴/۲۸
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: امکانات خانه کشتی ایده‌ال است

رضا کایالپ ترک گربه‌ی سیاه باباجان‌زاده است

فرهاد اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از دیدن امکانات بسیار کم مجموعه ورزشی انقلاب و برخی مسائل دیگر در نهایت تصمیم گرفت تا مجددا به خانه کشتی بازگردد گفت: با عزیمت تیم کشتی فرنگی جوانان به مسابقات جهانی رومانی، فرنگی‌کاران ما می‌توانند ساعات بیشتری را به تمرین بپردازند.
اسماعیل نژاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در مجموعه‌ی انقلاب تنها دو تخته تشک کشتی وجود داشت و به طور همزمان فرنگی‌کاران ما نمی‌توانستند با هم تمرین کنند. امکانات خانه‌ی کشتی با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست و ما زمانی که به مجموعه‌ی ورزشی انقلاب رفتیم این را از نزدیک لمس کردیم. به هرحال امیدوارم در فرصت باقی‌مانده تا مسابقات جهانی مسئولان ورزش کشور از فدراسیون کشتی حمایت عملی و جدی را بعمل آورند تا ما با همین امکانات موجود بهترین نتیجه‌ی ممکن را بگیریم.
وی ادامه داد: تا حدودی استخوان‌بندی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه مشخص شده است و ما در جام پیت لاسینسکی لهستان به تعدادی دیگر از فرنگی‌کاران خود فرصت دادیم تا حداکثر توان خود را به ما نشان دهند.
اسماعیل نژاد با بیان اینکه بشیر باباجان‌زاده در وزن 120 کیلوگرم رقیبان بسیار زیادی دارد تصریح کرد: رضا کایالپ ترک گربه‌ی سیاه بشیر باباجان‌زاده است و وی باید بتواند در مسابقات جهانی ترکیه این طلسم چند ساله را بشکند. البته تینالیف قزاق و لوپز کوبایی و برخی دیگر از مدعیان قهرمانی جهان از روسیه و مجارستان نیز هستند که می‌توانند حریفان جدی برای بشیر باشند ولی اگر باباجان‌ازده بتواند از سد کایالپ ترکیه‌ای عبور کند سایر حریفان خود را نیز می‌تواند شکست دهد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: باباجان‌زاده می‌تواند در جهانی ترکیه یک مدال خوش‌رنگ را بدست بیاورد البته به شرط آنکه با تمرکز و تمام قدرت خود به مصاف حریفان برود.

©2011 . All Rights Reserved