گفتگو
شماره : 26023
۱۰:۲۲ ۱۳۹۰/۴/۲۸
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان: ملی‌پوشان جزء بهترین‌ها هستند

شرایط امسال ما بهتر از سال قبل است

نادر مشروطه با بیان اینکه نفرات انتخاب شده برای اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان جهان جزء بهترین فرنگی‌کاران حال حاضر کشور هستند گفت: در جمع‌بندی کلی باید بگویم که شرایط امسال تیم ملی نسبت به سال قبل بسیار بهتر است.
مشروطه مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پس از بحث و تبادل نظرهای بسیار زیاد در نهایت کادر فنی تیم به این نتیجه رسید که این 8 نفر در حال حاضر جزء بهترین‌های کشور هستند و می‌توانند از اعتبار کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی رومانی دفاع کنند.
وی ادامه داد: ما سال گذشته در مسابقات جهانی مجارستان سوم شدیم و امسال با توجه به قوی‌تر بودن ترکیب تیم فکر می‌کنم شرایط بهتری داشته باشیم و امیدوارم در رومانی به نتایج بهتری نیز دست پیدا کنیم.
مشروطه تصریح کرد: تنها نگرانی‌های ما در وزن 50 و 120 کیلوگرم بو که خوشخبتانه در این اوزان کشتی‌گیران خوبی را پیدا کردیم. مقصودی هم به لحاظ وزنی و هم به لحاظ فنی کشتی‌گیر خوبی است و این را در تمرینات به ما نشان داد. دژبانی نیز بر مشکل مصدومیت خود غلبه کرد و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد حتی پزشکان تیم ملی نیز سلامت کامل وی را تأیید کردند.
وی با بیان اینکه شرایط محسن قاسمی در وزن 74 کیلوگرم بسیار بهتر از کمال محمدعلیزاده بود تاکید کرد: قاسمی هم در تمرینات و هم در تورنمنت‌ها و مسابقاتی که اعزام شده بود نشان داد که شرایط بهتری نسبت به رقیب خود یعنی علیزاده دارد به هرحال قاسمی یکی از امیدهای ما برای کسب مدال است و امیدوارم در رومانی ما را روسفید کند.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: فیلم مسابقات مختلف را دیده‌ایم و حریفان روس، مجار و آذربایجانی خود را نیز آنالیز کرده‌ایم اگر قرعه‌ی خوبی در تمامی اوزان داشته باشیم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان روزهای 4 و 5 مرداد ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می شود.

 

©2011 . All Rights Reserved