گفتگو
شماره : 25938
۱۰:۴ ۱۳۹۰/۴/۱۹
مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان: در تلاشیم تا بهروز ملکی را به مسابقات جهانی برسانیم

اولین هدف ما قهرمانی در آسیا است

بهروز حضرتی‌پور با بیان اینکه کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در تلاش است تا بهروز ملکی را برای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان آماده کند گفت: ملکی هم‌اکنون شرایط نسبتا خوبی دارد و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا وی در مسابقات جهانی مجارستان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی باشد.
حضرتی پور مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ملکی یکی از بهترین سبک‌وزن‌های ما است که متأسفانه در اردوی تیم جوانان دچار مصدومیت شد. وی در مدتی که مصدوم بود نیز تمرینات خود را در حد توان پیگیری می‌کرد و هم‌اکنون نیز شرایط نسبتا خوبی دارد ما قصد داریم تا از این هفته وی را به اردوی تیم نوجوانان دعوت کنیم و با زیرنظر گرفتن او وی را حداقل برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما قهرمانی در مسابقات آسیایی تایلند و سپس کسب یک نتیجه‌ی بسیار خوب در رقابت‌های قهرمانی جهان است.
حضرتی پور تصریح کرد: خوشبختانه هیچ یک از کشتی‌گیران ما مصدومیت ندارند و در اردوها نیز بسیار با انگیزه تمرین می‌کنند تا در لیست نهایی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند قرار گیرند.
وی با بیان اینکه کادر فنی تجربه‌ی حضور در مسابقات تایلند را دارد تاکید کرد: از نظر شرایط آب و هوایی دچار مشکل خاصی نمی‌شویم امکانات تایلند و سالن مسابقات این کشور همواره شرایط خوبی را داشته و ما تاکنون از این نظر در بانکوک دچار مشکل نشده‌ایم.
مربی سازنده شهریاری در پایان خاطرنشان کرد: برای مسابقات آسیایی در هر وزن 2 نفر را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و برای مسابقات جهانی نیز در هر وزن 3 نفر را. در این اردو نیز که تا 23 تیرماه به طول خواهد انجامید روی افزایش قابلیت‌های تکنیکی و تاکتیکی کار خواهیم کرد و از اردوی بعد که از 28 تیرماه شروع می‌شود در کنار تمرینات حریفان احتمالی را برای کشتی‌گیران خود آنالیز می‌کنیم.

رقابتهای کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای 14 تا 16 مرداد ماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved